ztr 2032

тут вийшли нові ободія від Stan’s. чули вже?

не те, шоб мені були сильно цікаві нові алю ободія, але я пішов і глянув, а “шо там у хохлов”

перед цим є хвилинка бидлоаналітики щодо MK3, які тріскались, тріскались, тріскались і тріскались

передивившись гео різних ободіїв Stans і зібравши інфо до купи маю таку думку

MK3 були галімі тому, що Stans хотіли усіх наєбать. і нахуй присісти, і рибку поїсти – саме ций випадок

серія EX (для Flow  і Arch) і просто Crest мали майже бездоганну репутацію у свій час. це були практично еталонні ободія по співвідношенню ціна\якість\вага\бескамерність

ЧТО БІЛО ДАЛЬШЕ?

а далі виявилось, шо усі хочуть більш широкі ободія. ширина Flow EX, що йшли для гравіті, виявилась на 0.5 мм ширшою за актуальні КК ободія. Crest шириною 21мм може хтось і  купить, але хіба що на грейволц

що робити?

зробити ширші ободія!

ну, ок

але ободія мають стати ще легше

ВАТ!?!?!

робіть

буде хуйня!

тебе звільнено!


на скріні нище видно перехід між лівим стовпчиком (коли все було ЗБС) і MK3

ободія сталі ширші, висота не змінилась

на свій гуманітарний погляд бачу таку штуку – натяг шприх розподіляться на бокові стінки, і у більш трикутного старого профіля стінки на себе брали більше навантаження

ободія, ті шо ліворуч, практично не тріскались біля ніпелів, тоді як ободія що праворуч тріскались і тріскались і тріскались


окрім цього, заявлена вага (інфа взята з сайту notubes.com) при переході на MK3 зменшилась у Crest і Flow, і лише у Arch трохи зросла. однак зверніть увагу, на скільки Arch стали ширші

кароч, широкі, легкі, і надійні, обери два параметри

АЛЕ

у табличці вище ви вже можете бачити інфу і про МК4

з того, що я бачу, геометрія Crest і Arch сильно покращилась! вони стали вищими, важчими і ще трохи ширшими

асиметрія також ок (сорі, Cannondale)


поділивши ширину на висоту певне отримав співвідношення. дибільне, звісно, але по ньому видно, що усі в усіх моделях МК4 воно зменшилось відносно МК3, і пішло ближче до старих моделей, які були ЗБС

тобто, ободія МК4 стали вищими за МК3. це виглядає як ок


ще одна дибільна характеристика – кіко грам коштує кожен міліметр внутрішньої ширини

тут видно, що особливої різниці між МК3 і МК4 нема

походу, дебелості шо була до МК3 не досягти. мода каже, що зараз краще ширше, аніж міцніше

та сама ідея що стоїть за збільшенням діаметру труб у рам. або більш жорсткі, або більш легкі. кароч, він-він (за коментар дяка Ванію!)


які можна зробити висновки? імхо

  • геометрія МК4 стала кращою за МК3
  • вага Crest і Arch збільшилась до більш адекватної
  • Crest МК4 виглядають досить цікавим варіком
  • Arch стали більш схожі на Flow (як на мене – такое)
  • ідея Flow (м*ясний безкамерний ободій що може зруйнувати всесвіт), яка була започаткована моделями Flow і Flow EX, пройобана
  • раньше біло лучше! (але ніт – бо для порівняння я додав кітайкарбоновий SPEEDSAFE)

кому цікаво – є гівностаття про обсирання MK3, та ЗБС стаття про історію Stans

і не забувайте про те, що у Stans є лінійка карбоободіїв!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.