torpado 9000

оновленний сетап корча, на якому я (інколи) катаю з кінця 2019 року

вийшло так, що усі (нещасні) 2750 км, шо я проїхав у 2021, я проїхав на сінголспіді

мтб не міг зібрати бо то гальма були у сервісі, то сідуху треба нову купити, то поки шприхи доїдуть, то дропер треба пофіксити

єнтузіазму не було. тіпа, от твої колеса вагою 1270 грам. ну ок, хай постоять під стінкою тиждень. чи два

однак взяв волю у кулак, проїбав 2\3 вихідних дня – і скрутив ляс. тут можу себе похвалити – скрутив все без лаж, вел с ходу їде як треба

багато з того, шо хотілось написати було в оригінальному огляді (отета посилання), тому тут допишу про те, що змінилось

концепція. ну, тут особливо клін лук не зробити, але підролінії укорочено (тепер це гідролінії), рубаха заднього переклюка пішла в раму. стало краще

для тестування куплені і встановленні на заміну стяжкам приколи на ліпучках з Аліхи

отакі:

і отакі:

стяжки не бісять і не дряпають. як будуть тримати – хз. про всяк вожу з собою пару стяжок, так що якщо що – хоба і примотав 🙂

колеса. банально і дешево. кітайкарбон SPEEDSAFE, DT Swiss 350 + Novatec, Pillar. серйозний вклад у низьку вагу дав тип кріплення шприх straightpull. з ним навіть базові задні втулки (чим по суті є DT Swiss 350) важать сильно менше 300 грам

ободія – отой суперхіт, 22мм висота, 310 грам вага, 25мм внутрішня. для катачки навколо дома ок, на гори буду ставити старий добрий алюміній, але це не точно

передня втулка, шприхи і ободія з перевіреного магазу з Аліхи. збирала Юля Бу, за що окрема подяка 🙂

трансмісія залишилась 1х10. касета 11-46 важить 436 грам. не вейтвіні, але за ті гроші окнорм

павук побуде ще гарним і чистим недовго, кілометрів сто, ну двісті

передня зірка – якийсь поношений мотсув. зірка була б\у. розвернув її – і хоба, вже нова 🙂

чого не діректмаунт, який легший та гарніший? для його заміни потрібно знімати шатун, а як мені стало відомо, кількість цих операцій у шатунів має ліміт, тому хай мої трошки довше

нарешті вирівняв павук. мав трохи похуярити його молотком (хоч і резиновим)

зірка (практично) як у Шуртера

хотів пофоткати чистий ляс, але МТБ завжди знайде ГВН

шатуни були поліковані Ванею, бо всі ж в курсі про те, кіко живе до люфта алюмінієвий вал?

успок за 12 баксів. хомут 1в1 як у Fouriers, тіки напис інший (ну, тіпа ясна-понятна)

гальма. пробіг біля 20к. у ручках і каліперах є пошкодження анодування. як так вийшло? колись втиканув з сервісом, і привіт. проблема потроху прогресує. на роботу поки не впливає, а там куплю нові

ручка може зібрати вам букетика

брендові титанові болтики. багате життя

сфоткати пошкодження анодування у ручці не вийшло. а от у каліпері – легко. добре, що подряпини у каліпері на роботу не впливають

також була погнута і попердолена вісь ричака. як? яїбу

з сідухою смішна історія. виявилось, що представники Specialized дають позитивну оцінку сідухам fabric, тоді як представники Cannondale хуесосять сідухи спеш так, шо іскри з очей летять 😀

поки зручно, сідуха не сама легка, але підходяща по ширині (жіноча версія, кек). рейли мають бути збс. ну, подивимось

дроппер все ще TMARS. ноу-хау по усуненню люфта присутні, і він реально люфтить вперед-назад не більше, аніж те, що я мацав на інших лясиках

додатковий захист від бруду за допомогою рідких цвяхів

нові манетки ZTTO мають люфт. раніше такої фігні не було. на роботу не впливає, але такое

захист за 2 копійки. нірм? нірм!

дивлюсь у сторону дропера FOX. навіщо? ну, за 200 евро купити дропер можу без напряга

питання одне – звідки ці дропери і як так вийшло, що ціна на них нижча, аніж деінде?

якщо хтось може прокоментувати (можна в лс) як так виходить – буду дуже вдячний!

вилка була куплена новою з ебея (вже нема, кек) і простояла десь рік в кутку. це щодо відношення до нового заліза

гарна, з кашимкою. важкувата, але то таке

топкеп у формі пентаграми, шо може викликати амбасадора Спеша. тому, що ромашку забив криво, і пердолити топкеп GodniGonky я не хочу

фішка рами все ще на місці. коштувала мені 2500 голди і 1 сірку

покрихи виніс окремо. взяв на разпродажах дві швальби (Rocket Ron та Thunder Burt, обидві 2.25, TLE Addix Speed)

вага – ваще ТАКОЕ, але стали бескамерно ізі, за пару хвилин. не травлять

Rocket Ron:

Thunder Burt:

чи не переплутав напрям?

ну, і хоч шось корисне з статті на фотках нижче

можна сказати ну пфф, якась нудна історія, тіпа нащо писати? хуй знає, але от рама має пару цікавих покращень

росширили граніци познанія для покрих

рама покращена для комфортної їзди з покрихами 60+ мм (тіпа Maxxis 2.35 Ikon)

одна з причин – перо (муй боніто) було протерто

ще фішка – прокачка рами до рівня “водовозка1488”. у раму лізуть 3 фляги, що мають сумарний об*ем 2200 мл. фіолетову флягу можна замінити на бокс під інструмент

загальний вигляд ляс має отакий. трошки пильний, трошки брудний

нащо потрібна та дитина на фото? я хз

ну, і саме цікаве – як воно їде?

я сиджу на лясику як ракло. ну, тобто от коли ти бачиш шо людина просто ппц розміщена на вельчику – так це я. після 6 місяців тримання за барана прямий руль не дається одразу

вилка працює не так, як я запам*ятав з часів 26. ну, тобто відпрацьовує як і коли треба, але шось не так. думаю, це також наслідок 6 місяців їзди на бригідці

колеса і покрихи. отут я неприємно вражений. очікував шо буде шось таке, як було на лайтових 26 колесах (1280 грам) з аналогічною вилкою – бежіт арьот, тіки і встигай перемикати передачі. а тут нема такого шоб ВЖУХ. тіпа, поїхали? ну ок

покрихи окремо. імхо – я взагалі не зрозумів, нашо саме така гума потрібна. вона рано зриваеться у повертах, вона натурально провалюеться в пісок, вона рискає тудой-сюдой. і все це я міг би пробачити, якби вона важила на 450-500 грам, а так… акційних грошей вона коштує, а от ставити таке за фул прайс? ну я хз

швидкість. у другий день прокотився по лісу, де на сінглі я боровся з девіл грейволцями (той звіт, що під паролем, пам*ятаете?). так от, мтб всмоктав у сінгла. самопочуття було таке собі, і добре якщо я їхав на своїх 75 відсотків, але результат є результат. легкі колеса і передачі проти ширших покрих і барана

вага. десь 10кг. нормально

ну і висновок. навіть при усих цих недоліках, що виглядають як мінуси, катати на сінглі я вже не хочу. я хочу катати мтб на мтб!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.