значиться, коли всі навкруги бігають і фапають на санта крузи, то і сам починаеш
ну, і звісно, є віршик:
на велосіпедах маркі
санта круз
катае
санта клаус
і том круз
кароч, який хардтейл брати то ясно-понятно, а от підвіс?
маючи варік від WorksWell та BXT наче бери і купуй, але ціна
до кітайрами додається 150 шипінг, 100-150 на покращення рами, 250-350 на топовий новий аморт, 100 на дрочню (каретка, рульова, успок, і таке інше), тобто маючи стартову ціну у 600 за BXT і 1000 за WorksWell маємо таку фінальну ціну
BXT = 1200-1350
WorksWell = 1600-1750
BXT наче має досить адекватну гео, але там зі старту треба покращувати каретку BSA 🙁
ну а ціна на WorksWell наближається до брендового б\в, то я й вирішив порівняти гео
звісно, якщо брати брендове – то брати santa cruz
чому?
єдина об*єктивна відповідь – бо як купиш шось інше, буш їздити і думати, а чого я лошара не взяв санту…
по моделях санти я знав лише те, шо нова хс рама змінила тип підвіски, і тепер це звичайний зіро підор (zero pivot)
в табличку додане гео мого старого cannondale scalpel (про яке є аж 4 пости – огляд рами, покращення рами, сетап на лефті, фінальний сетап без лефті) , гео хардтейла ghost lector sf, який я трохи не купив, китайські WorksWell WCB-M-299 і BXT BXT-MTB-097, а також ціла пачка санта крузів
дуже сподобався підхід санта круза щодо свого heritage
на одній сторінці є опис усіх моделей, де можна глянути опис, гео, і таке інше
спробуйте знайти аналогічний опис усіх єпіків чи скальпелей на оф сторінці спеша чи каділа – фіг там
от гео рами blur 1 2002-2005
так от, створив отакий чарт. тут нема що коментувати, наче все ясно
нові santa cruz blur 4 це лажа, бо без virtual pivot point підвіски це просто ляс, який роблять 100500 інших брендів зараз. санта без vpp, це як біємдаблю з переднім приводом
отак виглядає блур здорової людини:
а отак – блур курільщіка:
нові santa cruz tallboy 4 якісь занадто радикальні. кут 65 на морді? це треба переварити, хз
звісно, 4 генерація блура і таллбоя коштують дофіга
а от 3 генерація блура і таллбоя це вже дуже цікаво. по суті, блур більш кантрійний, але можна заморочитися, всадити оффсетні буши та встановити вилку 110. такий хінт я робив на каділії, нірм тема
ідеальною рамою виглядає Tallboy 3 у розмірі XL. більш того – таку раму можна купити менш, ніж за 2к баксів!
але поки нема вільних 2к, та і треба спостерігати, шо ще будуть викладати, бо теоретично можна знайти старішу раму, або раму під ремонт. тобто, рама 2016 року буде мати актуальну для мене гео, а ціна має бути ближчою до 1к
наприклад, отакий таллбой 2018 року, що виглядає як ушат, може бути цікавим лотом для покупки рами
щодо замовлення рами у офіціалів – тут все просто. вони гарантовано не зможуть виконувати гарантійні забов*язання. бо, якщо рама приїхала під замовлення, і в ній шось репнуло, то шо далі? чекати ще рік? я не хочу (і не буду) переплачувати гроші за такий сервіс