це – логічне продовження історій про вибір ідеальної рами, і спробу її купити локально
ШТОШ
що хотілось: надійний і максимально комфортний хардтейл з актуальною гео, не заточений під хсо змагання, на якому можна побільше їздити і поменше обслуговувати
на початку 2024 року з*явилась додаткова вимога – весь сервіс по велу я маю робити сам
актуальний сетап на початок весни 2025 року:
фреймсет
рама: ghost lector sf 2021 xl
вилка: FOX 2022 SC34 120 3-Pos-Remote-FIT4
рульова: acros
каретка: ztto pf92
зажим: bikeyoke
підфляжник – кітайкарбон + syncros
палки
рулій: TRUVATIV Handlebar Atmos Carbon Flatbar 9°
виносій: xlc pro 40mm
топкеп: lazarus
підсіділ: bikeyoke revive MAX 185mm
сідало: Specialized Power COMP
гріпси: bikeyoke
вілсет
заднє колесо: roval hub + pillar wing 20 + кітайкарбон
переднє колесо: novatec + pillar wing 20 + кітайкарбон
єксцентрики: дякуючи Порошенку тут вже вісі 🙂
покрихи
перед: vittoria barzo
зад: vittoria mezcal + вставка panzer xc
трансміссія
шатуни: sram xx1
паверметр: sigeyi axo
зірка перед: zee звичайна, не-нарроувайд
зірка зад: shimano xt 11-46
ланцюг: sram x01
ланцюжний підтягайло: самонадрукований на принтері + рамка з аліхи
педалі: shimano 970
гальма
ручки: HOPE tech 3
каліпери: HOPE x2
роторії: fake from Ali
троси: гідролінії 🙂
Тепер коментарі по комплектусі
рама
куплена в німецькому магазині байкхіт. зараз бачу, що мені ДУЖЕ пощастило. відгуки на гуглмап можете почитати самі, наприклад:
my order has never arrived, according to the “customer service” I took it over from DPD. No signature needed, so I can’t proove anything and the seller won’t send it again.. Next time I can just transfer some money without ordering anything… Worst shop and service!
рама з підсіділом коштувала біля 2к евро + шипінг. парадокс в тому, що це дешевше ніж купити базовий вел на карборамі + одразу робити апгрейди. це дешевше, ніж купити топовий вел, в якому все одно шось то і буде не то (практично гарантовано – колеса), наприклад може бути шо ти хочеш фоксу, а сток йде виключно на рш
з окремою купленою рамою – все просто. хочу 11шв трансміссію, фоксу, байкйок, хоп гальма, кітайкарбон колеса – хоба вжух
кому цікаво як таке привезти в україну – пишіть в лічку, дам контакти перевіреної людини 🙂
рама важка ппц. один захист нижньої труби важить 100+++ грам
рульова – з хедблоком
нижній пром помер за рік, то замінив його на алішний (+ купив пару про запас)
рульова має трохи бісячю конструкцію. акрос не продає окремо підшипник, тіки підшипник разом з чорною вставкою в раму
чи може все ж таки продає? єнівей, купувать підшипник який помирає менш за 10к і за 30 евро? пфффффф!
додатково бісить шо я не можу знайти спеціалізований інструмент для випресовки-запресовки підшипників рульової, і треба городіть ковгосп 🙁
інтерфейс гальм – flatmount. можна ставити легкий 140мм ротор. на 1600+гр раму 🙂
гост каже що це SRAM UDH, я кажу шо це не SRAM UDH. питав-писав про це виробнику – мороз, воно і ясно чому 🙂
фотка з двома SRAM UDH від різних виробників (аліха і аліха), та двома змінними гаками для ПОГОСТА
зараз гости вже пишуть шо там свій крюк, але то док за 2025 рік
підсіділ – 34.9. спершу це виглядає як мінус, але потім виявилось що це збс, бо можна недорого купувать нові топові підсіділи bikeyoke revive 🙂
нові байкйоки – 300+++ баксів, на їбеї версію max під раму 34.9 новим можна купить до 200 баксів
каретка – pf92. дякую б-гу шо не BSA, бо рама б вилізла за 2 кіло 😀
використовую різьбову каретку зтто. поставив і забув, якщо що – просто міняєш в ній підшипники
плюси – ти не взаємодієш з рамою, не роздовбуєш посадочні місця в карбоні
мінуси – можна перетиснути раму затягуючи каретку зтто, у промів такий собі захист від бруду, + є кращі варіки кареток, але за 200++++ баксів 🙂
хотілось мінімізувати кількість барахла, яка возиться не на рамі, тому для експеримента був куплений підфляжник з мультитулом + вижимкою
бо спершу був куплений отакий бокс. бокс наче працює, в нього шось влазить, але то шо він ставиться замість фляги – це лажа. мінус
далі був отакий сетап. думаю, тут все зрозуміло по фото. єдиний плюс такого сетапу – до вас ТОЧНО не будуть підходити знайомитись гарні гревелісти))
алішний насіс кріпиться до алішного ж адаптера. виглядає разом це отак:
проводка – зовнішня для гальма і перемикання. трос для дропера заводиться в раму знизу
додатково доклеїв тримачи для рубашок. стяжка була встановлена тимчасова, шоб краще приклеїлось 🙂
останнє по рамі – це те виключення з правил, коли нова рама не виглядає більш привабливою. гео особливо не змінилось, зовнішній вигляд самі бачите, єдине що має знизитись вага, але кому окрім поцінювачів кадейлів потрібен легкий, але некрасивий велосипед?))
вилка
має важити біля 1.5 кіло. довго думав і обирав який rake взяти (44 чи 51 мм), тіпа я б шось відчув, лол)))
купив би її знову? теоретично – не, бо вона не гарна (вузько посаджені товсті ноги), але практично на той час я був нашуганий проблемами з 120мм сідами і демпферами рейс дей, того і обрав фокс
зараз взяв би мабуть фа, тим паче вони наче почали працювати як треба на хардтейлах 🙂
ремоут на 3 положення – то для фанатів несинхронізованих коробок передач. дрочня. замінив локаут на 2 позиціонний
викинув з вилки всі токени, і пошкодував, що не зробив це з самого початку
також у цієї вилки є невеликий латеральний стук в башингах, через шо я не раз і не два перебирав рульову і міняв підшипники у передній втулці 😀
палки
винос дали в комплекті з рамою, бо колір в магазині і на сайті відрізнявся. важкий, 199 грам для 40мм
кермо – якесь саме дешеве брендове з німецьких онлайн магазів
дропер – bikeyoke revive max. ахуенний дропер, єдине шо є приколи коли він перегрівається чи переохолоджується, але на то є воркераунди
дуже м*яко працює, просто перебирається, просідання фікситься за 2 хвилини одним шестигранніком, ремки купуються без проблем. кароче, класний дропер нада брать, єдиний мінус – ціна
стоковий дропер на погості, eigthpins – оверпрайснутий шмат лайна. брудозахист – ніякий, анод протерся-продавився за 600км (фото – нижче). жидкій анод – найточніша його характеристика
ніколи б в житті його не купив, але він йшов у стоці з рамою. шкодую шо не продав його одразу, новим
з плюсів – звісно зовнішній вигляд, механічне блокування висоти, хід на всю довжину (у мене було +-290мм)
сідухи довго були алішні, але зараз вирішив спробувати фірмову спуш. на спеші катаю недовго, думку по ньому ще не склав
спуш:
аліха
вілсет
спершу стояв 1280 грамовий вілсет на 25мм 310 граммових кітайободіях, але потім цей вілсет перейшов на стікерса
зараз тут стоять колеса, які я зібрав сам. вміти збирати колеса – це класно, але самий кайф – це їздити на таких колесах самому. одразу інакше дивишся на світ 🙂
з плюсів – не потрібна безкамерна лінта для встановлення покрих, + ці колеса гарно виглядають 🙂
з мінусів – вага, і задня втулка на 135/142мм. каліпер хоуп потрібно зсувати ближче до середини колеса, і на бустовій втулці це зробити не вийде
а, ну і ще мінус – якщо залишити вел без нагляду, то час від часу відбувається отакий вандалізм 🙁
покрихи
нічо про вітторію сказати не можу, я не їзжу там і так шоб шось коментувать
єдине що додати – почав їздити на нижчому тиску, 21-22 псі зад, 19-20 псі перед
трансміссія
спершу на погост переїхала 10шв трансміссія з торпадія, однак через не-ідеальну роботу була замінена на 11шв
плюси 11шв – hg барабан (у олдскула всі барабани – hg), легкість у налаштуванні (шоб це зрозуміти треба повозитись з 12шв eagle), сумісність з 12шв перекидками і ланцюгами
мінуси 11шв – відсутність топових брендових касет з великим діапазоном (11-40 у хтя, 10-42 у 1195/1199). для рівняка покатить, але це не вел для рівняка
касети інших виробників я не розглядаю
шатуни – сама складна тема. на велі стоять дороблені хх1 (фото ліворуч), які тепер мають вісь 24-24мм, як шимано. стандарт гхп – то шляпа, якщо чесно, тому потрібно робити отакі складні дороботкі (в домашніх умовах я таке поки не потягну)
тому зараз я би брав нові хтя, на яких вже є дірект маунт, і можна встановлювати алішні поверметри
також я перейшов на брендові не-нароувайд зірки
сетап на фото нижче проїхав 2к км і почав ТАК рипіти, шо я думав що зламалась рама о_О при порошенко такої хуйні не було, стикнувся з таким вперше
тепер сетап виглядає отак. бонки – аліха
ланцюг станом на зараз злетів один раз через поломку саморобного тримача рамки успока
передрукував деталь збільшивши infill, має бути ок
я досі вважаю, но нароувайд – це один з найвеличніших найобів велоіндустрії, навіть більший за зворотній перехід з прес-фіта на бса. тому – отакі зірки. дешеві, легкі, працюють (вони працювали десятки років!), не шумлять, нормально працюють в гвн
мінуси? з ними виглядаєш як фрік, хехе 🙂
ланцюги X01 Eagle 12-speed Chain Hollow Pin – бо ходять неадекватно довго
звісно, ПЕДАЛІ
гальма
про ротори є окремий пост-огляд
зараз встановлені копії срамів з аліхи, 160-160мм з якимись рандомними колодками
чому?
бо без гір і гірочок воно +- похуй. жив би ближче до голосухи – питанням займався би прискіпливіше
сріблястий адаптер на фото нижче – кастомний. він дозволяє встановити каліпер хоуп на цю раму
в планах – замінити каліпери на sram. це задача на 25 рік, якраз треба навчитись обрізати гідролінії, розібратись з типами олівок, і навчитись швидко і стабільно прокачувати гальма
з аліхи приїхали прокачка і прикол для обрізки і запресовки фіттінга (фіттінга?) у гідролінію
гальма, звісно, хоп. бо спробувавши їх раз або одразу викинеш у смітник, або більше нічо інше купувать і не будеш
як видно, свої хопи до смітника я не доніс 🙂
я за 2 поршневі гальма. були 4 поршні, так вони виносили мозок, тому я краще буду на 2 поршні+180 ротори, ніж 4 поршні +160 ротор
що ще додати?
велокомп – magene c606
вага – трохи менше 12 кг