ст трахтемиров 2021

цей звіт про гінку 2021 року, тобто пройшло 5 років з моменту намалювання. можу сказати, що і досі ця заставка – найкраще лого для гінки, що бачив.

Рома – ти найкращий!

(злий) звіт під катом

мені ніколи не подобались корпоративи. не заходить, і все. і ось нещодавно читаю статтю – 60 (чи 70?) відсотків тих, хто ходить на корпоративи, відчуває певний дискомфорт

і у той момент як відрізало – я просто не буду на них ходити. ваще. кому ок – будь ласка, мені – ні. я краще виїду в ліс подалі від людей

та сама історія з парними заїздами. мені це не подобається. так, є 2-3 людини, з якими я би поїхав, але не склалось. їхати хз з ким, як інколи бувало раніше – ніт, дякую

СТ поїхати хочу, їхати СТ парою не хочу


планував просто заплатити 200 грн, шоб попити водички на кп, і поїхати собі, але на стартовій вийшло організувати фіктивний брак

брак був от максимально (і реально) фіктивним, бо як може бути пара, яка:

  • є парою чоловік-чоловік (як же діти, вся хуйня?)
  • є парою яка не їбеться
  • є парою де один партнер їде лайт, а інший хард о_О (про це я дізнався за 15 хв після старту глянувши на свій нумерок)

головне шо вийшло домовитись шоб не бісити оргів, то і добре

центром історії був Гармін 520, якій мені саданув Женя на гінку

я особливо не розбирався з ним (бо гаджети, як і люди, мене трохи вібішують), тому в день старту я тупо закинув трек в форматі gpx у папку courses

катка в дотку
трек в пілотку!

байк

у хардтейлі не подобаеться лише тандербьорт 2.25 на задньому колесі. на прикатці Трахтемирова було вдуто 2 атм, але його носило так, наче там і 1.5 атм нема

ща от приїхав Кашкор, при нагоді встановлю і спробую з ним

все інше – окнорм

хавка

бюджетних порошків вистачило на 1 флягу, тому відкрив банку з ізотоніком, яку виграв рік тому у Славську

по дорозі бачу Банта зі Скіманом обабіч – жеруть сніданок. значить, вже 8 ранку, бо їсти треба за 2 години до старту. звіряюсь з годинником – (практично) вгадав

стартова локація така, шо у туалет бажано сходити (також) трошки раніше. такое, але наявність біотуалетів на стартовій на мій вибір не вплинула б

лясик готовий, я перевдягнувся, прошу Скімана запустити мені трек (так, я дегенерат)

каже – а трека нема

о_О

ну, я можу по блютузу передати

хм, це прям космічна технологія як для Гарміна, шарити інфу по блютузу, респект!

звісно, ніхуя воно не передало. хто б сумнівався

знімаю навігатор, віддаю Яні, шикуємось на старті

на шикуванні суперечливі відчуття, але брифінг йде радянською мовою, ще якийсь чувак (та відомо який, але тим не менш) виходить на старт у формі катюша-шототам

дякую, я аж помолодшав на 10 років, в голові заграв гімн СРСР

Слава Україні, кароч

І тут новини – Каріна знайшла трек у Гарміні! Яна передає кріплення і сам навігатор. знову встановлюю все на кермо, шось там намагаюсь запустити. всі поїхали, і я за ними!

Гармін показує скрін з цифрами. ну, якось працює, потім налаштуємо

питаю у напарника (з котрим поки їдемо разом) – а як перемкнути режим? та хз, у тебе інша модель

тому план – трошки ввалити, доїхати з кимось до поверта на нову частину трека, а там дивитись по обставинах

на першому підйомі затори, на отому звичному місці хтось спішується. далі ок

спуск з коліями проїжджаю спокійно. на прикатці бачив, шо там треш, тому ну його

в пилюці валяється мобіла. теоретично можна оновити свою, але та шо лежить у пилюці на 12 айфон не схожа, тому їду далі

з мене всі регочуть тіпа я кончений, і хочу джерсі де телефон можна закривати на замок. це – основна причина, чого я не зупинився шоб підібрати трубу, а поїхав далі

стає страшно, бо людей якось мало, і ті хто поруч їдуть повільніше

тобто, мені потрібно або ригати і добирати тих, хто попереду (при цьому не пропустивши потрібний поверт), або матрасити з тими, хто точно їде куди треба

можна ще спробувати налаштувати (клятий) Гармін!

на допомогу прийшов десант з Маріка. хлопці непогано їдуть, трек в них є, дистанція хард, можна триматись

але мені з ними не подобається – якесь рубілово за позиції на рівній дорозі і вниз. їдуть так, шо тіпа тут фініш за повертом. якийсь незрозумілий ризик, тому намагаюсь втікти як буде нагода

десь біля Ходоріва доганяю Робертаса з напарником. напарник впав, напарник встав, і чуваки знов валять – думаю, ну, шо, поїхали

в підйом СТ Ходорів намагаюсь не відпасти, там вперше обганяю Ванія і Юлію

намагаюсь сидіти посеред пари Робертаса, хай довезуть мене до поверта. але валять жоска, годинник (хоч і не точна) показує пульс 175. для мене такий тем зі старту то гарантована пізда, але якщо їхати своїм темпом, то я залишусь сам на сам чи то з матрасниками, чи то з тим клятим Гарміном

на КП Чаечка допомагає. спершу вмикає шось тіпа як прев*ю трека. на ньому бачу себе, бачу трек, але масштаб ппц. потім Чаечка заводить мене не туди, я ввалюю вниз, обганяю його пару (яка швидко роздуплила, шо поїхала не туди)

повертаюсь назад. ух я і скотився =(

страва каже шо втрачено 7 хвилин

Гармін вибішує просто пізда. посунути мапу не можна, виходить в якесь пиздувате меню. шось затискаєш – з*являеться якась точка на мапі, все воно прокручуються, просто жесть

реально їду і думаю – це тіпа робили для довбойобів (військових?) спеціально, по замовленню, шоб ворог підібравши чужий Гармін просто помер у лісі, чи просто вони такі уєбани і не можуть зробити зручно?

далі я потрапив у пекло, а саме у замес категорій МЖ

були падіння, прокльони, затори на сінглах. мене пропускали так само, як я пропускав інших на Лісовій Пісні

вот камес єраунд гоес єраунд (с)

під час цієї жесті добра людина допомогла запустити навігацію по треку!

я реально дуже вдячний за допомогу!

маю надію, що я не поплутав обличчя …

навігація є, і вона допрацювала до фініша, але проблемо в тому, що я вже накатався

тобто, десь 30 км їхаб бодрячком і все було нірм, а останні 50 км не те шоб помирав, але хотілось шоб вони закінчились

на спуску з нового сінгла було рубілово, яке додало настрою на наступні 30 хв. дві колії, тіп їде попереду, пускати не хоче. трошки нависаю, він відповідає, їде швидко

перед змійкою повертів (про які я знав), чел трошки не встигає відгальмуватись, і я обережно влажу у середину поверта і одразу переходжу на його траекторію

на наступному підйомі вже він на колесі. думаю, ну, ок, ти тут. додам передачу. відпав? хех, я можу і ще одну додати, диви

це – останній епізод хоч якоїсь боротьби на трасі

з ким я на фото – хз, навряд це саме та частина

спуски перед Григорівкою то була мука. через вибір покрих я не міг там валити, мав обирати траєкторії і не розганятись де було каміння

я хз як їхали інші, але на максісі і алю ободіях у мене такої хуйні не було. кинув гальма і полетів, а тут як лох (ліх)

але саме страшне чекало мене на хардовій петлі

я знав її як прохолодне місце з тримірними тропами, де можна (при бажанні) покупатись. перед повертом було КП, з колою, блекджеком і шльондрами (рос. шлюхамі)

щодо шльондр (шлюх) то було обіцяно їх наявність на старті

на питання “а чи будуть там грейволці” мені сказали “ну як доїдуш – будуть”

таке буває, коли з Завальним вітаешся фразою “Навальній сексуальній11!!!” ))))))

на тому ж  КП побачив коробку з пігулками.

питаю – є що цікаве?

якби було, вже б з*їли самі

ну… ок =(

кароч, там була просто повна пізда. спуску у ту частину кльовий, але потім почалось

розбита дорога – ну ок, але гілки і рослини просто перекривали дорогу. мені і до того вже посікло руки, а тут ще друга порція

права рука була ок, а у лівій, там куди всі ширяються, рани стали вже якогось світло коричневого кольору. я подумав, шо шось почало гнити, але насправді просто багато разів роздирало одне й те саме місце

затінок сховав від сонечка, але шо у затінку? правильно, їбучі комарі

вони наздоганяють коли їден на 1-1

їхати на 1-2 не дають судоми

не те, шоб мене рубало, ні, але отак накинути передачу задля втечі я не міг

ну, знаючи мою вдачу було зрозуміло, шо КП я там не побачив, бо його не було

а, ще, на спуску на цю ділянку зловив 2 колії. реально підступні, після повертів, прям як сховані

на годиннику 3 години і 2 хвилини. жеру гель. на смак гівно рідкісне, але шо робити – мені ще їхати і їхати

після виїзду на зворотній шлях (страде бьянке ота) вітер в харю, просто ппц

хочеться блювати, бо я напився і наївся як скотина

попереду нікого нема, хоча має бути Чаечка (стартував з минулого КП от прямо переді мною)

кароч, справи у мене ахуенні

на скільки ЗБС було покращено початок і кінець треку, на стільки ГВН я можу дати цій петлі. не зрозумів її ваще. пиздить, трусить, комахи, кароч якийсь концтабор

після фінішу чесно спитав у Маріни – а ви коли по тій петлі катали? катали, але мабуть там все заросло зараз

на полях-рівняках я пожалкував, що їду сам

попереду мав бути Чаечка з бувшою (рамою) Банта, але їх не видно. вони трохи раніше від*їхали від кп (то шо без шльондр), і я мав би їхз бачити, але ніт

переглядаючи Страву бачу, шо хлопці блуканули саме там, де ми провтикались рік тому у єпічному тріпі з Скотиною і Яною

імхо – на трасі біло 3-4 місця, де розмітка була б дуже в тему, і отой правий поверт, куди поїхав Чаечка – одне з таких місць

після хардової петлі і аж до фініша я побачив аж одного учасника і одного фотографа

така двіжуха ніяк не надихала крутити педалі, та і я ще став помирати

перші 30 км я валив як їблан, але не маючи трека я не міг їхати інакше

хороші новини – майже весь набір зроблено

погані новини – кайфу від їзди нема. тіпа їду, ляс не бісить, погода ок, але якось воно ніяк

от як сидиш в офісі, наче все зроблено, гарячки нема, але зара 15-00, а вийти ти можеш лише у 17-00. і ти сидиш і сидиш, сидиш і сидиш

фінішну частину покращили дуже якісно. замінити асфальтовий прогон і торч на тягунець грунтами – клас, тут найвища оцінка

останню годину напрягали думки про торч, що є першим спуском з коліями

наче треба виїхати, а наче судоми поруч, а 38 зірка, а шо там ще, бла бла

виявилось, що той торч не торч, а тягун, і виїхався він аж занадто просто, хоч і не швидко

звісно, в останньому місці, де можна блуканути, я блуканув, але то нічо

вклався у 5 годин. на трасі то здавалось нормальним досягненням, але побачивши фінішні протоколи стало ясно, що це в спортивному плані є дно

перегляд страви після фініша зробив боляче ще раз – усі мої ввалювання на перших 30 км не влізли навіть у топ10 по дівчатам

ну, фінішував, не спішився, не поламав ляс (і нові колеса) – і то добре

траса лайт стала краще, це інфа 100. хард я би більше не їхав, бо ота петля немає сенсу (хіба що ви хочете заїбатись посильніше)

треба переглядати раціон на гінку, бо забагато пив, через шо був як бочечка і хотілось блювати

після фініша мав проїхати 7 км на пляж до Яни і ко по трасі, і єдиний довбойоб, шо обганяючи проїхав поруч, віз на собі спуш Робертаса і чорний кітай карбон підвіс. це сумно

ще додам, що хуй хто з автівок, що везуть велосипеди звертає увагу на обмеження швидкості у 50 км\год у населених пунктах. це сумно

боротьба з зайвою вагою триває, і ця гінка показала шо навіть мінус 3-4 кг makes a difference, хоча по фото і не скажеш

пс Гармін був 820, сорян

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.