баренду нужен бренд

виїхавши з даріків мені в голові прийшло питання

шо змушує людей підтримувати бренди?

що змушує людей бути *фанатами* брендів?

от такими, що *за ХУЯ уб*ю*?

я міг би розділити бренди на дві категорії

перша – це бренди, за якими стоять Люди. певні, конкретні. приклади – Гарбаруки, Трейлмех, Лазарус, Хардлайт, Котік, Пол, Унно ітд. тут не йде мова характеристики їх продукції. справа саме у тому, що ці компанії представлені певними, живими людьми

друга – це бренди, за якими стоять корпорації. спешилайзд, каннондейл, джаянт, срам, шимано і тд. їх продукція може бути дешевшою та якіснішою, але за цими компаніями не стоять людей. їх там нема. а є процеси, ревенью, долі ринків, СЕО, хуео і тд. бабло є, продукція є, людей нема. нема душі

я можу зрозуміти людей, шо пишаются тим, що в них є компоненти брендів першої групи. є зв*язок між виробництвом, виробником і користувачем. інколи ти можеш навіть персонально знать тих, хто виготовляє компоненти

пишатись другим типом брендів? як на мене, це така сама штука, що йти до бога через церкву. УПЦ МПЦ РЦЗ. заходь, свічки 5 грн, молитва 15 грн, вчорашня молитва 5 грн (кількість обмежена!). замість того, шоб йти до бога через любов, через знання, через біль,  через інтелект, чи не йти взагалі, люди йдуть у церкву. туди, де бог був. колись. але помер. приблизно 2000 років тому

однак з другим типом брендів можна зрозуміти наявність шани до певних продуктів. приклад – джаян має найкращу підвіску, скот має найкращі рами, спеш має збс єкіп, кадейл виготовляє чи не найкращі шатуни холлоуграм

коли людина норм відносится до певного бренду через те, що в них є конкретна збс продукція – це ок

коли людина норм відносится до первного бренду через те, що це – певний бренд, то це УПЦ МПЦ РЦЗ

два смішнийх приклада

кадейл 20 років робить двокоронну вилку. потім – ми перейшли до однокоронного дизайну, всі ті переваги вже не переваги!

кадейл – самий ахуенний бренд!

спеш 20 років робить кантриійний підвіс з фср. потім – ми перейшли до зіропівота. всі ті переваги вже не переваги!

спеш – самий охуенний бренд!

 

ми займаемося у велопітоношколі, вчимось програмувать на пітоні

це – сама охуенна велопітоношкола!

ми займаемось у велошколі, тренер каже шо сьогодні ми будемо ебать собак

це – сама охуенна велопітоношкола (((((

 

— Наука? — Чепуха!… В этой ситуации одинаково беспомощны и маркетологи и инженеры… Должен вам сказать, что мы вовсе не хотим делать толковые Байки. Мы хотим расширить гравий до всех столиц. Мы не знаем, что делать с этими люфтами. Нам не нужны другие углы. Нам нужен поверметр… Мы бьёмся с контрафактом и никогда не найдём его. Мы в глупом положении индустрии, рвущейся к цели, которая всех бесит, которая никому не нужна. Человеку нужен человек!

6 thoughts on “баренду нужен бренд

  1. Ілля

    Бляха, влучно й гарно сказано. Але як бути з тим, коли хочеться катати на чомусь більш-менш пристойному, а фінансові ресурси, як завжди обмежені,, до кого йти і що вибрати, щоб не стати жертвою маркетингу і поганої якості? Шкода, що не існує ідеальних систем… А може й добре. Військових вчать досягати мети, опираючись на наявні ресурси. Така постановка задачі приводить нас на етапі планування до різних цілей і здається мені найбільш практичною.
    Мені подобається оцінювати ситуацію на прикладах, а базовий ресурс – це кляте бабло. От на фоні 2к Євро, 3 к Євро, 4к євро мені б цікаво було дізнатися Ваш неупереджений вибір, як людини, яка на нашому ринку велоіндустрії щось та й розуміє, за формулою: функціонал/бабло=вел.

    Reply
    1. amers Post author

      ох, це складно

      треба розглядати кожен компонент окремо – рамо, кермо, гальма і тд

      Reply
      1. Ілля

        Ну, це трошки не те, оскільки одразу вимагає більш прогресивного технічного рівня покупця і звужує їх коло, а отже і цільову аудиторію, на яку розраховує продавець, але нехай, я розумію про що ви. Звісно, великі компанії-бренди зацікавлені у збільшенні прибутку, ідейні їх засновники уже відійшли від справ у переважній більшості і це не можна ігнорувати. Просто залишається питання “що ж робити?”.

        Якщо є можливість, то дайте Ваші рекомендації окремо по компонентам, опираючись на той самий принцип золотої середини, з невеликими поясненнями по конкурентам.

        Reply
    2. Пісікот

      А оце дійсно було б цікаво
      Про колесья та втулки вже можно не писати…
      Туди же про каретки, рульові, гріпси.

      Reply
  2. Ілля

    Як буде натхнення й можливість, напишіть, будь ласка, по компонентам що б Ви вибрали з коротеньким оглядом конкурентів. Це, звичайно, трошки інша історія і такий підхід для більш вузької аудиторії технічно прогресивних покупців, які мабуть не є цільовою аудиторією корпорацій, основна мета яких прибуток, та все ж… Цікаво:)

    Reply
    1. amers Post author

      я знайду поста, там ду бев огляд алі компонентів і апну його

      зара хочу дописати про вибір систем

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.