warranty

купівля у локальних магазинах дає вам гарантію на товар

мій досвід з гарантіями

найобував сам. мені ламали раму, я йшов у магаз, казав шо я хз, магаз оплачував, Гарбаруки ремонтували. то було давно 🙁

декілька разів мав приємний досвід – швидкий гарантійний і післягарантійний сервіс вилок (трохи не день у день)

інколи вилки перебирали не дуже якісно 🙁

з гарантійним ремонтом амморта не впарався ані продавець, ані офіційний представник бренду. відремонтував за свої гроші, їх компенсували, але часу на ремонт витратив достатньо

раз не віддав дроппер по гарантії, бо схема була така, шо в тебе його забирають на декілька місяців. навіщо таке треба – я хз

з дропером з байк компонентс була схожа історія. двічі після поломок відправляв туди, двічі це займало щонайменше місяць. його ремонтували, але якийсь час ти сидиш без нього

міняли взуття на більш круте по гарантії. старе не забирали. збс

раму міняли двічі. обидва рази була схема guilty until proven innocent – я мав доводити, шо з рамою є косяки. сумарно на все це пішло десь півтора роки

 

з цього усього двіжу я зробив отакі висновки

  • я по мінімуму купую у локальних магазах. тіки те, що потрібно на завтра
  • купуючи локально я не прошу знижки “для знайомих”
  • я готовий переплатити (до +10%), щоб не купити тут. якщо деталь коштує 50 в києві та 52 у німців – я куплю у німців
  • я не купую пизжене. вважаю це неповагою до себе
  • я маю тримати запчастини\компоненти про запас
  • я намагаюсь не складувати б\у барахло та запчастини. самий складний пункт, бо треба викидать те, що “еще походит”
  • треба фіксувати збитки. якщо компонент виносить мозок, то замість спроб його відновити інколи (завжди?) краще злити його (хай і за 1\10 вартості) і спробувати інше

 

і саме головне – гроші, шо були “зекономлені” я витрачаю (в контексті велодроцтва) наступним чином. такий підхід потребує виконання додаткових задач. спільний список нижче

  • більш якісний сервіс (звертаюсь до механіків, що роблять добре, а не дешево)
  • краще слідкую за велодеталями (не катаю на трансмісіях з зносом вище 0.5, міняю ремки у вилках\гальмах і тд раз на деякий час, а не коли ппц, планую почати купувати якісні проми)
  • підбираю надійні (якщо треба – більш дорогі) компоненти
  • намагаюсь тримати деяку кількість запасних компонентів та запчастин. встановив запчастину – замовляєш нову
  • розумію, де варто переплатити за бренд, а де можна взяти з алі
  • маю уявлення про поточний стан компонентів ровера

економія інколи виражатися не у грошовому еквіваленті. наприклад локально касета СЛХ може коштувати як ХТ.

економія давати профіт у довгостроковому періоді. інколи краще купити гальма за 300, і на протязі 5 років кожного року витрачати 40 на сервіс, аніж кожного року купувати нові гальма за 130

головне завдання економії – отримати для ровера найкраще співвідношення дні у сервісі\дні на ходу

тобто

  • по мінімуму купую локально
  • не купую пизжене
  • маю план по обслуговуванню ровера
  • маю запасні компоненти
  • почуваюсь ЗБС

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.