щоденник сінглспідера

трохи покатавшись, маю чим доповнити огляд корча

концепція ровера з однією передачею і галімими (будемо відверті) гальмами (далі – монстеркрос) має цікавий наслідок – стає відчутна важливість збереження швидкості (keeping momentum на англ).

це досить важливий та цікавий скілл, який легко можна ігнорувати на підвісі з передачами.

а от на сінглі – ніт!

бісить факт намотування обмотки та налаштування висоти гальм. нещодавно втикнув і поставив ручки на різній висоті. результат – розмотування обмотки, зміна положення ручки, намотування обмотки. нормально операцію можна зробити лише вдома.

на мтб налаштування положення гальм можна зробить на ходу за 5 хвилин.

бісить двіжуха з кількістю кілець обмотки. тут 8, там 9. блять, перемотуємо. якби я робив рулії – вони б мали маркування по всій довжині. таке, шоб не мотати 10 разів задля дзеркального ефекту.

рулій dropbar. є три хвати – за низ, за пістолети, біля виносія.

нижній хват є досить природнім, наче тримаєш у руці пісюна.

ширини рулія вистачає для контролю. центр ваги в ньому можна (навіть без дропера) занизити, що додає контролю на спусках.

посадка з нижнім хватом компактна, це – плюс на рулілові.

мінуси – легше піти через рулій на крутих схилах (на які на такому ровері не заїдеш) та додаткове навантаження на спину. як вона буде себе відчувати у поїздках 100+? хз.

в цілому є відчуття, шо ти сидиш трохи раком (див гіфку нижче)

пістолети треба підіймати вище, на тому, шо є зараз, катати не комфортно.

хват біля рулія виявився таким, що має дуже обмежену придатність. при такому хваті руки майже прямі. також хват знаходиться близько до штока. через це увесь долбьож дуже відчутно прилітає у тулуб. є відчуття, що на помірному расколбасі комфортніше катати без рук

швидкість. співвідношення 36-20 на 29 колесах потрапляє у “формулу Шокована для грунтових бреветів”. звучить вона так – на асфальті швидкість не має бути більшою за 25 км\г, на ґрунтах швидкість не має бути нижчою за 20 км\г.

декілька виїздів б2в та коло по класичному треку Пущі показали, що:

1) ділянки на страві мають дивні назви. враження таке, що десь поряд з пущею – МГИМО (яке, буцім-то, FINISHD)

2) 19-22 км\год – комфортна швидкість для 36-20. нижній поріг комфорту – 15км\год в гірку на ногах. все, шо менше – такое. більше 25 можна трохи підкрутити, але буде такое. 30 – ліміт 🙁

кароч, монстеркрос – дуже швидкий ровер у певних умовах. хочеш КіМа – вибираєш ділянку на страві, дивишся на середню швидкість на ній, підбираєш співвідношення і го.

розкладу 36-20 вистачить на КіМ з середньою 19-22 км\год

по залізу можу точно сказати, шо саме на цьому ровері маса коліс та покр має значення. на мультіспіді ТОРПЕДА колеса 1.9кг, покри – 700 грам, і – пох. катаешся, але трохи повільніше

на сінглі терміну “повільніше” немає, він не працює. є термін “хуйовіше”, тіки він має безпосереднє відношення до стану колінних суглобів

кароч, допоки та катосиш на сінглі ти завжди маєш знати відповідь на просте (здавалось би) питання

а “шо по скорости???

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.