самий швидкий грейволц* в Києві**

Все почалось зі створерння купи цих їбучих гравійників. Три були віддані не дуже розумним амбасадорам, що не намахували лише себе. Сім поїхало до шльоперів шо катають байкпакінг, хоча в першу чергу їм просто подобаеться довбати один одного у наметах. Ще було девять. Девять подарували людям, хоча як виявилось, то були просто якісь бомжі з Троещіні. Ці гравійники об*єдувались у слабостях і трясці на грунтах

Далі мовою оригіналу:

“But they were all of them deceived, for another Bike was made. In the land of Mordor, in the fires of Mount Doom, the Dark Lord Sauron forged, in secret, a Bike to control all others. And into this Bike, he poured his cruelty, his malice and his will to dominate all life. One Bike to rule them all.”

Огляд вельчика в сетапі, на якому накатано вже біля 1800км 3500+км

За літо 2022 я нічого не хотів купувати для вела, тому зібрав останню версію сінглспіда з того, що було під руками

Лясик виглядав отак:

Потім отак:

Тепер отак:

Навіть з важкою і широкою гумою стало зрозуміло, що такий ляс може їхати не просто швидко, а дуже швидко, тому в осени була замовлена перша частина деталей (касета хт з аліхи, групсет сенсах, виміняна на донат покриха), а потім і перший пакет оновлень (винос для корекції посадки, більша зірка на систему, касета з меншим діапазоном, і всяка дрочня шоб трохи скинути ваги, ну а чо)

Посеред сезону прилетів сервіс пак 3, в якому був паверметр і тандербьорд на задне колесо

Ітого фінальна версія з сервіс паком 3 vs фінальна версія vs перша версі виглядає отак. Було-стало (або залишилось)

фреймсет

рама: stumpjumper s-works 2012
вилка: saints olmo
рульова: fsa
каретка: ztto pf30 to 24mm
зажим: s-works
підфляжник – easydo west biking + старе ббб

палки

рулій: дропбар (велокиївський бренд) річі комп ергомакс 46см
виносій: wake pro
топкеп: lazarus
підсіділкітайкарбон
сідало: cannondale кітайкарбон
обмотка: specialized срам

вілсет

заднє колесо: важке dt 350 + dt competition + кітайкарбон
переднє колесо: нормальне dt 350 + dt competition + кітайкарбон
єксцентрики: dt swiss thru bolt

покрихи

перед: rocket ron 2.25
зад: thunder burt 2.25

трансміссія

шатуни: sram x9 sram xx1
паверметр: sigeyi axo
зірка передmotsuv, 36t vxm 38t deckas 40t
зірка зад: хз, 20t shimano xt 11-40
ланцюг: sram 1110 kurz sram 1110
ланцюжний підтягайло: ztto червоний
педалі: shimano 540 970

гальма

ручки: mi-xim sensah srx pro
каліпери: xmfox avid bb7 road
роторії: avid fake ashima + vxm
троси: jagwire хз

Тепер коментарі по комплектусі

фреймсет

Рама класна. гарна, струнка, не зламалась, зазори топ, їде ок. Єксцентрики з труболтами – не проблема

Вилка з першої версії (там ще барт на хрест заліз) була оновлена на практично ідентичну модель, у якої а2с більше на 10мм, довший шток та кріплення гальма пм замість іс

Саме головне – мені подобаеться, як виглядає і рама, і вилка. все таке лінійно угловате, мм

палки

Підсіділ живе вже хз скільки років, мабуть скоро вже 10 буде о_О. І це при тому, шо в раму встромлено підсіділа менше, ніж рекомендував виробник:

Окремо можна виділити максимально ублюдочні болтики у виносі шимано. наче винос за 30 евро, а 6 нормальних болтиків покласти зажлобили, такое

Ширина керма і гео обрана рандомно, та і в будь якому разі ці алю руліі це одноразова забавка, впав і в смітник. треба карбон, але там вже 200 евро і треба думати шо по гео. а думати, якщо чесно, не хочеться 🙁

вілсет

Враховуючи те, що на момент зборки вілсет обійшовся мені у ціну зборки, це дуже класні колеса. Важкуваті, десь 1750 грам, але цей ляс буде використовуватись так, шо аеродинамічність важливіша за вагу

Нещодавно в передній втулці хоп традиційно померли проми:

Ну я і замовив нові підшипники в Одесі, чогось проїбавши обрати версією з ущільнювачами:

Також шось не дуже добре себе почуває пром у задній втулці, що біля ротора. Можливо я плюну та перезберу колеса на нових втулках (до мене їде декілька з їбея) та легших шприхах

покрихи

Ну тут все ясно і банально. єдине що от цікаво, це тиск. я потроху його знижую, але потроху-потроху. По замовчанню дулось 1.5 перед і 2.0 зад, і хоч я звик, то воно якось дохуя

На зиму буду ставити шось зліше, але то не точно, і треба дивитись, шо то буде за зима

Тандербьорт радує тим, шо не сильно стираеться

Як для зими оця Рубена дуже сподобалась – якось і катить, і тримає, але для теплої пори мабуть вона злобнувата і м*якувата

Я хз чого всі ці гревеловоди шось там страждать по покрихах. Якщо ти не можеш їхати хоча б середньою 25 по грунтах – став рокет рон і не ви**буйся 🙂

трансміссія

Якщо коротко – не гонча, перемикатись на важчі передачі такое, + вибаглива до якості налаштування

Про трансміссію є окремий огляд (він був написаний пізніше цієї статті)

Про паверметр, як частину трансміссії, також є окремий огляд (який також був написаний піздніше цієї статті)

Діректмаунти це стильно і молодьожно, но паверметр краще 🙁

Був час я пробував їздити на 7 зірках з касети хт, але мені стало шкода дуала, бо вмикаючи 8 передачу дуал трошки працював на ізлом

Тому хт 11-40 – це дешево і гарно:

Педалі – звісно 970 хтя. Їх все ще можна нахантити в новому стані:

Вжух, і все, вже бє-у:

гальма

Практично топові механічні каліпери досі можна купити за +-50 баксів:

Зробити з них топові не складно – берете з вашої нички тітанові болтики, і міняете їх в каліпері:

Поки замінені 2 з 3 болтиків у корпусі гальм. За зиму можна буде підібрати титанові болтики замість тих, шо кріплять каліпе до рами

Копії роторів ашими з аліхи це тупо фу. Уродські, та і 160мм має варіативну ширину, тому гальмування відбуваеться також варіативно – то гальмує, то ні. Дуже весело, не рекомендую

Саме цікаве питання – як же воно їде?

Цього літа хітом продажів були 2 ділянки на труханчику: ГБГД та Кредит

Їде добре, і там і там топ2, і відсутність варіантів захантити топ1 🙁

Нижній хват на барані непогано завантажує передне колесо, і вельчик досить непогано повертає

Важливо обирати траекторії, де не буде трусити, бо тряска це втрата швидкості

Мені радять поставити аммо вилку, типу буде швидше, а я шось такий МЄ

Так шо, як ділянка трошки відновиться від літньої навали велосипедистів і всякого лгбт електротранспорту, то велкам порівняти шо як їде 🙂

Тріумфом цього вела стала оця ділянка, яку я хотів забрати назад РОКАМИ:

Ще ляс використовуеться для катачки на ЗФП. Задача Топ10 на Кудрявському не виконана і близько 🙁

Також був проїханий асфальтовий бревет, про шо є окремий звіт

Фотка з зими 22-23. Більш актуальні не пощу, але там те саме, просто сильно більш попердолений вираз обличча:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.