Все почалось зі створерння купи цих їбучих гравійників. Три були віддані не дуже розумним амбасадорам, що не намахували лише себе. Сім поїхало до шльоперів шо катають байкпакінг, хоча в першу чергу їм просто подобаеться довбати один одного у наметах. Ще було девять. Девять подарували людям, хоча як виявилось, то були просто якісь бомжі з Троещіні. Ці гравійники об*єдувались у слабостях і трясці на грунтах
Далі мовою оригіналу:
“But they were all of them deceived, for another Bike was made. In the land of Mordor, in the fires of Mount Doom, the Dark Lord Sauron forged, in secret, a Bike to control all others. And into this Bike, he poured his cruelty, his malice and his will to dominate all life. One Bike to rule them all.”
Огляд вельчика в сетапі, на якому накатано вже біля 1800км 3500+км
За літо 2022 я нічого не хотів купувати для вела, тому зібрав останню версію сінглспіда з того, що було під руками
Лясик виглядав отак:
Потім отак:
Тепер отак:
Навіть з важкою і широкою гумою стало зрозуміло, що такий ляс може їхати не просто швидко, а дуже швидко, тому в осени була замовлена перша частина деталей (касета хт з аліхи, групсет сенсах, виміняна на донат покриха), а потім і перший пакет оновлень (винос для корекції посадки, більша зірка на систему, касета з меншим діапазоном, і всяка дрочня шоб трохи скинути ваги, ну а чо)
Посеред сезону прилетів сервіс пак 3, в якому був паверметр і тандербьорд на задне колесо
Ітого фінальна версія з сервіс паком 3 vs фінальна версія vs перша версі виглядає отак. Було-стало (або залишилось)
фреймсет
рама: stumpjumper s-works 2012
вилка: saints olmo
рульова: fsa
каретка: ztto pf30 to 24mm
зажим: s-works
підфляжник – easydo west biking + старе ббб
палки
рулій: дропбар (велокиївський бренд) річі комп ергомакс 46см
виносій: wake pro
топкеп: lazarus
підсіділ: кітайкарбон
сідало: cannondale кітайкарбон
обмотка: specialized срам
вілсет
заднє колесо: важке dt 350 + dt competition + кітайкарбон
переднє колесо: нормальне dt 350 + dt competition + кітайкарбон
єксцентрики: dt swiss thru bolt
покрихи
перед: rocket ron 2.25
зад: thunder burt 2.25
трансміссія
шатуни: sram x9 sram xx1
паверметр: sigeyi axo
зірка перед: motsuv, 36t vxm 38t deckas 40t
зірка зад: хз, 20t shimano xt 11-40
ланцюг: sram 1110 kurz sram 1110
ланцюжний підтягайло: ztto червоний
педалі: shimano 540 970
гальма
ручки: mi-xim sensah srx pro
каліпери: xmfox avid bb7 road
роторії: avid fake ashima + vxm
троси: jagwire хз
Тепер коментарі по комплектусі
фреймсет
Рама класна. гарна, струнка, не зламалась, зазори топ, їде ок. Єксцентрики з труболтами – не проблема
Вилка з першої версії (там ще барт на хрест заліз) була оновлена на практично ідентичну модель, у якої а2с більше на 10мм, довший шток та кріплення гальма пм замість іс
Саме головне – мені подобаеться, як виглядає і рама, і вилка. все таке лінійно угловате, мм
палки
Підсіділ живе вже хз скільки років, мабуть скоро вже 10 буде о_О. І це при тому, шо в раму встромлено підсіділа менше, ніж рекомендував виробник:
Окремо можна виділити максимально ублюдочні болтики у виносі шимано. наче винос за 30 евро, а 6 нормальних болтиків покласти зажлобили, такое
Ширина керма і гео обрана рандомно, та і в будь якому разі ці алю руліі це одноразова забавка, впав і в смітник. треба карбон, але там вже 200 евро і треба думати шо по гео. а думати, якщо чесно, не хочеться 🙁
вілсет
Враховуючи те, що на момент зборки вілсет обійшовся мені у ціну зборки, це дуже класні колеса. Важкуваті, десь 1750 грам, але цей ляс буде використовуватись так, шо аеродинамічність важливіша за вагу
Нещодавно в передній втулці хоп традиційно померли проми:
Ну я і замовив нові підшипники в Одесі, чогось проїбавши обрати версією з ущільнювачами:
Також шось не дуже добре себе почуває пром у задній втулці, що біля ротора. Можливо я плюну та перезберу колеса на нових втулках (до мене їде декілька з їбея) та легших шприхах
покрихи
Ну тут все ясно і банально. єдине що от цікаво, це тиск. я потроху його знижую, але потроху-потроху. По замовчанню дулось 1.5 перед і 2.0 зад, і хоч я звик, то воно якось дохуя
На зиму буду ставити шось зліше, але то не точно, і треба дивитись, шо то буде за зима
Тандербьорт радує тим, шо не сильно стираеться
Як для зими оця Рубена дуже сподобалась – якось і катить, і тримає, але для теплої пори мабуть вона злобнувата і м*якувата
Я хз чого всі ці гревеловоди шось там страждать по покрихах. Якщо ти не можеш їхати хоча б середньою 25 по грунтах – став рокет рон і не ви**буйся 🙂
трансміссія
Якщо коротко – не гонча, перемикатись на важчі передачі такое, + вибаглива до якості налаштування
Про трансміссію є окремий огляд (він був написаний пізніше цієї статті)
Про паверметр, як частину трансміссії, також є окремий огляд (який також був написаний піздніше цієї статті)
Діректмаунти це стильно і молодьожно, но паверметр краще 🙁
Був час я пробував їздити на 7 зірках з касети хт, але мені стало шкода дуала, бо вмикаючи 8 передачу дуал трошки працював на ізлом
Тому хт 11-40 – це дешево і гарно:
Педалі – звісно 970 хтя. Їх все ще можна нахантити в новому стані:
Вжух, і все, вже бє-у:
гальма
Практично топові механічні каліпери досі можна купити за +-50 баксів:
Зробити з них топові не складно – берете з вашої нички тітанові болтики, і міняете їх в каліпері:
Поки замінені 2 з 3 болтиків у корпусі гальм. За зиму можна буде підібрати титанові болтики замість тих, шо кріплять каліпе до рами
Копії роторів ашими з аліхи це тупо фу. Уродські, та і 160мм має варіативну ширину, тому гальмування відбуваеться також варіативно – то гальмує, то ні. Дуже весело, не рекомендую
Саме цікаве питання – як же воно їде?
Цього літа хітом продажів були 2 ділянки на труханчику: ГБГД та Кредит
Їде добре, і там і там топ2, і відсутність варіантів захантити топ1 🙁
Нижній хват на барані непогано завантажує передне колесо, і вельчик досить непогано повертає
Важливо обирати траекторії, де не буде трусити, бо тряска це втрата швидкості
Мені радять поставити аммо вилку, типу буде швидше, а я шось такий МЄ
Так шо, як ділянка трошки відновиться від літньої навали велосипедистів і всякого лгбт електротранспорту, то велкам порівняти шо як їде 🙂
Тріумфом цього вела стала оця ділянка, яку я хотів забрати назад РОКАМИ:
Ще ляс використовуеться для катачки на ЗФП. Задача Топ10 на Кудрявському не виконана і близько 🙁
Також був проїханий асфальтовий бревет, про шо є окремий звіт
Фотка з зими 22-23. Більш актуальні не пощу, але там те саме, просто сильно більш попердолений вираз обличча: