kurvo!

на фоні зниження ціни на раму чую каменти тіпа *ну ти гнав на цю раму, як тепер продаси*

ок, а давайте так

припустимо, що ця рама – ЗБС

аргументація ЗА

кадейл – бренд, якому дофіга років. на його рахунку є чимало крутих і інноваційних рішень

кадейл – один з перших, хто почав масово просувать алюміній (через це отримав свого часу погоняйло cannondale – crack`n`fail, яке чомусь сприймається у негативній конотації)

двіжуха legalize my cannondale на початку 2000-х (стокові дорожні ляси важили менше 6.8кг)

кадейл на початку 2000-х мав вилку (lefty elo) шо блокується сервомоторчиком

кадейл мав офігенну раму chase

кадейл робив алюмінієві рами так, шо карбон у інших брендів виглядав так собі

кадейл випускає найкращі алю шатуни холлоуграм

кадейл у 2008 мав вилку з автоблокуванням lefty simon (трохи раніше за fox live valve)

кадейл свого часу випускав найкращу повноцінну xco вилку

кадейл свого часу випускав вилку з демпфером terralogic

кадейл з рамою rush випередив сам себе (пропонували ххс байк за 12 років до того, як придумали термін ххс)

кадейл випускав офігенніші виноси хс3 та опі

у кадейла можна було купити стоковий 26 підвіс вагою 8.5 кг

кадейл мав однокоронну вилку на 160 ходу!

кадейл, врешті-решт, забабахав slate. це реально дуже крута концепція!

на кадейлі у 2019 році команда кадейла зайняла 2 місце у найпрестижнішому марафоні абса кейп епік

мені чесно дуже подобається, яку рекламу робить кадейл. ідея ролику у тому, шо у тіпа після покупки кадейла збився таймінг по життю і все пішло шкереберть через те, що новий ляс виявився занадто швидким!

далі

саме бренд cannondale та байк scalpel вибрав Сергій П’ясецький. чи підписався би він катати на гівні? звісно, ні!

при спілкуванні з офіційним представником офіційного представника мені прямо заявили, що я не вмію ані обслуговувати техніку кадейл, ані їздити на ній

Лично я бы по гарантии не возмещал, видя как ты ее используешь и как обслуживаешь.

думаю, що ні у кого немає питань щодо репутації компетенцій представників компанії в Україні

і от виходить, що з одного боку є бренд, який 100500 років робить круті штуки, атлети на їх байках виграють змагання, бренд амбасадорять найкращі інфлюєнсери, а з іншого – некомпетентний обриган, який зміг хіба що купити базовий алюмінієвий підвіс, і якому завжди шось десь у когось не подобається

питання

а чого ви вважаєте, шо та рама – пороблена? через те, що так сказав я? людина, що не вміє їздити, сервісити, нічого свого не створила і взагалі полюбляє срачі?

мені здається, шо цей двіж схожий на панічний страх перед перельотами на літаках, тоді як статистично це – безпечніше, аніж їздити на авто

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.