лінк хвоста

в мене є деякий зв*язок з брендом cannondale, і пройти мімо цієї статті я намагався

але не зміг

після прочитання я йшов і думав

є складні речі. уся ця дроч як спроектована підвіска – складна штука. в цілому

звісно, шо широка аудиторія не дуже усе зрозуміє, тому інколи треба писати про складні речі просто

тому що інакше буде простирадло

але ж писати треба правильно.

кароч, коментую =)

отету частину пропускаю, так як треба розбирати раму і дивитись шо там

можу зауважити, шо у старих рам не було проблем з захистом промів від бруду

про вагу скальпеля хз. ось вам приклад того, як зважую рами я

рама deng fu

Передний треугольник:   1103
Задний треугольник:         622
Коромысло:                          227
Крепеж (суммарно):           110
Ось:                                         65
Зажим:                                   31

Итого:                                   2158

рама bxt

Передний треугольник:   1037
Задний треугольник:         749
Коромысло:                          192
Крепеж (суммарно):           179
Ось:                                         62
Зажим:                                   32

Итого:                                   2251

 

а от на цьому моменті хочу зосередити вашу увагу

почнемо з назви. 4 ричажка – це наче народна назва, але, якщо задротствувать, то тип підвіски, коли між шатунами та віссю колеса є два проми, називается Horst Linkage

у цього тіпа (Лейтнер Хорст, чи як його) є патент (посилання на нього), що діяв до 2012 року

у підвіски є 100500 різних характеристик, але для кк вела я би звертав увагу на два з них

anti-squat та anti-rise

якщо грубо, то перший – це як підвіска реагує на педаляж. чи намагается вона скластись\розкластись і чи хитаеться

другий – це як підвіска реагує на гальмування. чи блокуєтся її робота, коли ти їдеш по колбасі і тиснеш на гальмо

прикол усіх цих різних дизайнів у тому, щоб знайти потрібний баланс у кожній конкретній рамі

наче усе ок написано, шо ж викликало у мене бажання написать усю цю діч?

а давайте глянемо на порівняння двух підвісок спеша єпіка.

ці графіки цікаві тим, що там порівнюется рама specialized epic з фср підвіскою (лінко хорста), який у спеша був 100500 років, і новою підвіскою зіро півот

у контексті нової підвіски кадейла це цікаво там, що спеш пішов від лінка хорста до зіропівота, тоді як кадейл пішов від зіропівота до лінка хорста 🙂

глобально я бачу два концепти підвіскобудування. перша – з роскачкою борятся за допомогою кінематики (зіропівод, сінглпівод і тд) і друга – коли з роскачкою борятся за допомогою амморта

що притаманно фср-лінк хорст-чьотирьоричажній підвісці від спеша?

ця підвіско сильно хитаеться та добре ізолює вплив роботи гальма на роботу. це видно по графіку нижче

на графіку також є новий спеш (Specialized Epic 29 2018), шо почав використовувати дизайн ziro-pivot

старий спеш з фср (Specialized Epic 29 2014) хитаеться хана!

чим вищий anti rise, тим більше впливае гальмування на підвіску. тут ми бачимо, що старий єпік має менше значення анті райзу

для наглядності педал кікбек. маю думку, шо на кк велах цей параметр пох. в цілому, графік нижче каже те саме

з кікбеками борятся на більших ходах, а на кантрійних 100 імхо цей параметр не варто і згадувати

на прикладі 2 графіків і 2 моделей спушів ми бачимо, що

фср-лінк хорст-чьотирьоричажна підвіска більше хитаеться

фср-лінк хорст-чьотирьоричажній підвіска краще поводить себе при гальмуванні

з розкачкою спеш боровся пропрієтарним аммортом брейн, таким чином спеш не хитався за рахунок амморта і добре гальмував за рахунок кінематики

спеш пішов з фср на зіропівот (така сама підвіска і на cannondale scalpel si), і по графікам ми бачимо, що спеш єпік має працювать +- як каділо скальпель сі

we have same cars with same color, so seems they will be going with the same speed (c)

тому коли кадейл викатує вел, каже що ми зробили хорст-лінк подібну систему, а ти знаеш, шо хорст-лінк подібні системи завжди мали тенденцію БІЛЬШЕ розкачуватись, і каже, шо це збс.то…

я не згоден

можливо, для трейлових вельчиків віддати часть педаляжа задля покращення гальмування – ок ідея, але робити так у кк сегменті?

ну і звісно, в мене трохи горить

так, має краще прилипати

так, має менше реагувати на гальма

за це користувач отримає підвіску, яка буде БІЛЬШЕ хитатись

а у статті чомусь написано, шо хитатись буде менше…

ps ну і у старого скальпеля тип підвіски був не зіропівот. то був софттейл. але ж бляха, who gives a fuck?

UPD глянув як поводять себе інші вельчики з лінком Хорста

зверніть увагу на залежність антісквату та антірайзу. чим менший антіскват, тим менший антірайз. тобто – чим менше хитаеться – тим більше вплив гальма

нема і не буде найкращої рами, шо вирішить усі питання. є компромісні варіанти, які, тим не менш, в певних умовах будуть збс


лапьер

буде відчутно качатись:

але буде збс працювати при гальмуванні


норка

буде краще педалитись:

але і вплив на підвіску при гальмуванні буде більший:

2 thoughts on “лінк хвоста

  1. brodo

    Мене більше цікавить, скільки згинань-розгинань витримає та пласка хуйня.

    Reply
    1. amers Post author

      та це карбон. думаю шо скоріше тобі набридне рама, аніж та хня репне

      Reply

Leave a Reply to brodo Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.