gravel queer

пост з назвою gravel queen у мене вже був, тому цей буде gravel queer

в цьому пості буде

  • тлумачення назви поста
  • відгук про їзді на баранокермі
  • (ще одне) пояснення що таке натуральний хват
  • відгук по їзді на рігідці
  • відгук по їзді з гальмами-пістолетами
  • порівняння двох сетапів зірок на трассі Лісової Пісні
  • порівняння двох сетапів по тиску на трасі Лісової Пісні
  • моя думка щодо грейволців на основі персонального досвіду використання комплекта з баранокерма, рігідки і гальм-пістолетів

gravel queen пішло від burger queen

і якщо на сленгу burger queen то є пасивний гомосексуаліст, то виходить що gravel queen то є пасивний велосипедист


баранокермо мені подобається. у людей, що не катали, можуть бути сумніви щодо його використання на ґрунтах, але:

  • нижній хват магічно-логічним чином добре завантажує передне колесо та знижує центр ваги, тому і кермування, і гальмування з ним як мінімум ок, а в деяких непоодиноких випадках баранокермо буде кращим за флетбар
  • геометричні особливості допомагають у рулілові поміж дерев
  • при їзді вниз в першу (другу, третю та четверту) черги заважає стирчаща сідуха, і лиш у п*яту – ширина та гео керма. хочете покращити їзду вниз на барані – вставте дроппер
  • потенційним мінусом є те, що першою точкою, що приймає боковий удар, є рука

натуральний хват був описаний ув звіті по Лісовій Пісні, але він під паролем, тому процитую

нагадаю, що ця концепція названа мною як “натуральний хват”. справа у тому, що тримати кермо барана за низа, це те саме, що тримати свого піструна в руці. положення руки дуже схоже, а тому і натуральне

натуральний хват це зручно та комфортно. ну, точно комфортніше за ненатуральний мтб-шний хват. після 4 кіл на хардтейлі пальці рук німіли ще з тиждень. не можу сказати, що з натуральним хватом проблема зникла повністю, але такої жесті і близько не було


рігідку на мтб я ставив вже давно, тому звик і мені ок. з мінусів – треба інакше підбирати траєкторії (найкраща траєкторія – найкомфортніша, а не найшвидша)

при їзді вниз мені більше допомагає дроппер, аніж аммовилка, тому на трасу зі складними спусками між аммовилкою та дроппером я оберу дропер


по гальмах моя позиція нудотна. мені не подобається гідравліка тому, що

  • вона не потрібна у 99 випадках їзди там, де має катати велосипед з бараном (прям, як людина з вагіною, хехе)
  • вона коштує просто ппц, якась діч
  • за 20 років надійні гальма у мтб зміг зробити хіба що хоуп. і якщо срам як полу-покер полу-ок, то гідравліка від шимани? не вірю що ті, хто не можуть зробити нормальні гальма для мтб, зроблять нормальні гідропістолети

мені для катачки вистачає гальм за 20 баксів з Аліхи (каліпери, ручки, рубашка), але для феншуя я купив ручки з Planet-X (які люфтять, на відміну від Алішних!) і каліпери bb7 (бо 40 евро за сторону з ротором просто не можна не купити, навіть якщо вони не потрібні)

ще я ніасіліл хват за пістолети, хоча схоже що, саме в ньому гідравліка розкриває свою сутність


гінка їхалась на зірках 38-20
тестування їхалось на зірках 38-18

з першого погляду різниця невелика, але по факту це має бути +3-4 км\год

можу сказати, що 38-20 ок щоб кататися, тоді як на 38-18 хера поматрасиш. на Лісовій Пісні в підйоми виграшу на 38-18 нема, а значить маю нижчий каденс і більше навантаження на коліна

на гінці з 38-20 я проїхав 4 кола (час з Байкпорталу)

1-05-37
1-08-13
1-07-29
1-07-35

на тестовому заїзді з 38-18 я проїхав два кола (час зі Страви)

1-05-19
1-04-38

ділянки, що ділять коло навпіл (зверніть увагу на профіль)

перша:

на гінці з 38-20

1 коло десь проїбалось
35-25
35-10
34-33

на тестовому заїзді з 38-18

33-28
33-23

і друга:

на гінці з 38-20

31-55
32-29
31-59
32-45

на тестовому заїзді з 38-18

31-50
31-17

не така і велика різниця у часі, але на 38-18 їхати реально важче, і не певен, що я би проїхав 4 кола без вафель. поки точно можу сказати, що ті 8-12 хвилин на чотирьох годинах не варті тих додаткових зусиль

також зверніть увагу, що на рівняковій частині (перша ділянка, от старта до болота) різниця більша, аніж на другій. на гірках реалізувати важчу передачу не вийшло, тоді як заїбався я відчутно сильніше

зазначу, що на гаті зламали міст, на першому тестовому колі я познайомився з їбучім псом вонючим, і що перед стартом стало більше калюж. все це трохи відняло часу, але то таке

а взагалі походу, треба не вийобуватись і ставити 36-18, щоби отримати гарне ратіо 2


а от у порівнянні тиску і починається найцікавіше

перше тестове коло я їхав зі звичайним тиском для покатух. зараз це +- 1.5 перед, 1.8 зад

з таким тиском я відчув як вел постійно впирається, швидкість розтрушується. ця оцінка звісно суб*ективна, ну розтрушує, а може ні, а може не виспався, і тд і тд

однак те, як мені на першій третині першого кола відбило руки повністю нахуй, вже є об*ективним відчуттям. я не потерпав так за 4 гончих кола (коли було +- 1.35 перед, 1.65 зад)

перед другим колом я підспустив колеса. манометра з собою не було, так шо зробив однаковий пшшшшшшш для передка і задка. з заднім колесом (мабуть) вгадав, а от передне почало трошки підвертатись і хрюкать у повертах

тиск перевірив після заїздів дома манометром – виявилось, що я їхав на 1.2 перед, 1.65 зад

і от саме тепер час знов глянути на час на ділянках

перша частина кола:
33-28 (1.5 перед, 1.8 зад)
33-23 (1.2 перед, 1.65 зад)

друга частина кола:
31-50 (1.5 перед, 1.8 зад)
31-17 (1.2 перед, 1.65 зад)

повне коло:
1-05-19 (1.5 перед, 1.8 зад)
1-04-38 (1.2 перед, 1.65 зад)

затрачений час +- однаковий, тоді як різниця у комфорті просто космічна. так, у тестовому заїзді  я трохи промазав з тиском (з манометром я би дув перевірені 1.35 у перед і спробував би 1.55 у зад), але отут у мене з*являеться підтвердження тези щодо грейволців

якщо у ваш велосипед, на якому ви катаєтесь по грунтах, не лізе покриха шириною 50мм, то

або ви купили хуйню
або вам продали хуйню

а якщо вже такий ляс у вас є, то скоріш за все, ви страждаєте, вам лупить по руках, лясик не їде

у мене передня покра має ширину біля 60мм (2.4 контік на ободії 21мм), і навіть з нею я вхуїв на 1.5 атм. а якщо у вас не 60, а 40, і не 1.5 атм, а 2 атм?

мій тестовий заїзд виявив, що нижчий тиск не буде повільнішим, але буде відчутно комфортнішим.

звісно, якщо ви Хіжняк і катаете по грунтах з середньою 24+, то тіпа ок, може вужчі покри будуть мати сенс (хоча все одно це хуйня, бо під вузькі грейволцні покри нема легких колес, тоді як під покри 50-60 мм вілсети важать по 1300 грам)

тіки залишаеться питання, який відсоток грейволців реально хуячить як Хіжняк на космічних швидкостях, а скільки тошнять свої 17-20 середніх по грунтах відбиваючи собі руки на вузьких і перекачаних колесах?


щодо баранокерма, рігідки і гальм-пістолетів – питань нема, робоча схема, катати можна, і часто воно реально веселіше за мтб (особливо в плані сервіса)

однак оцей бред з вузькими і перекачаними колесами реально портачить усю ідею

не просто ж так на Лісовій Пісні (яка позіціонуеться як грейволц френдлі траса) у категоріі 100 км саме ТРУ грейволц байкі заїхали по якихось жопах

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.