как я перестал волновасі і почав заказувать с BK

я хз чи залишились ще люди, що очкують і не замовляють у німців велобарахло

якщо ні – сорян

якщо так – під катом краткий мануал

концепція

  • ок замовляти те, що має мінімальний шанс влетіти на гарантію. тобто, вилку чи дропер краще шукати локально з гарантією. гарантія у німців працює, але часу на це йде ппц
  • ок замовляти наперед. ремкомплекти, запасні ланцюги, запасні педалі, покрихи (які якщо брати про запас, то варто замотувати у пакет шоб не контактували з повітрям), колодки і таке інше
  • ок замовляти шо розпродають. наприклад, постійно є розпродаж якихось гелів і батончиків (хоча сам не пробував). взимку я купив гальма хоп за 220 евро пара
  • влетіти на мито не так і страшно. я користуюсь оцим калькулятором.  при замовленні на 160 евро вам треба буде сплатити +- 500 грн мита

що потрібно

  • потреба
  • гроші
  • віртуальна картка
  • постійна адреса проживання
  • е-мейл (кек)
  • телеграм (опціонально)

планую замвовити сьогодні отаке. цей набір не влетить на мито, так як мито не нараховуеться на суму доставки

у декларації буде 99.98 евро, що менше ліміту у 100 евро

для зручності і додаткової безпеки є сенс створити окрему віртуальну карту. основну картку ви ніде не використовуєте і не палите. якщо потрібно шось замовити – скидаете на віртуальну картку бабос і одразу сплачуете

можна робити картку у евро, і купувати валюту у банку, але я таким не парюсь, бо замовлення на 100 евро – не та сума, де можна шось істотно виграти\програти

щойно оплатили замовлення

при купівлі евро самостійно ціна вийшла би +-

для трекінгу можна використовувати бота Track24. він трохи москальський, але аналогів не зустрічали

після отримання листа додаете трек боту.  бот трошки тупить, але розібратись не важко

хз на скільки це безпечно, але – зручно

можна перевіряти трек на сайті перевізника. якщо посилка одна – це не проблема, а якщо постійно шось десь їде – бот дуже допомагає

у ЄС з оновленням правил щодо приватних даних на посилках не вказують ваш телефон. тому ваша задача додзвонитись до перевізника (скоріш за все це буде Meest) і надати йому свій номер. це зекономить трохи часу

виділив червоним момент, коли варто набрати перевізника

курьер скоріш за все приїде, коли вам буде не зручно. але таке життя. якщо поруч є відділення міста – можна попросити відправити посилку туди і забрати, коли вам буде зручно

мито додасть до двох тижнів до часу доставки. ну, такое. з плюсів – Meest не бере кінську комісію

при купівля пари гальм за 105 евро ми мали сплатити 34 грн мита. норм? норм!

якщо щось втиканув – напишіть, підправлю

2 thoughts on “как я перестал волновасі і почав заказувать с BK

  1. brodo

    А мито коли і як сплачується, розкажіть докладніше будь-ласка. Бо якось більше 100є замовляти не доводилось.
    Ну і можливо варто згадати тему мейлфорвардінгу. Для доставки шимано, наприклад. Якщо ви ще не писали, міг провтикати.

    Reply
    1. amers Post author

      у міста просять перекинути гроші на певний рахунок. після переводу грошей посилка починає рухатись далі. комісії нема (є скрін у статті)

      у нп коли підтверджуєш вартість (не проблема якщо купуеш як є) оплачуеш при отриманні на нп, тобто тобі кажуть – мито 1200+200 комісія, ти – ок. посилка приїзджає у відділення, ти оплачуеш 1400. комісія нп 200 грн

      у дхл комісія брокера 500, або треба їхати і заповнювати все самому і потім платити. після переводу грошей посилка починає рухатись далі

      про шиману – так, можна через форвардінг, але це я розписувати не буду

      Reply

Leave a Reply to brodo Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.