по мотівам цього треда захотілось запіліть ответочку
декілька моментів, які можна скласти до купи
іміграція у європі, коли туди понаїхало людей, і срачі у сша, коли тіпа чорних щімлять і от вам. так, вони мають певне відношення до треду
яке?
це все плата за те, що европа грабувала майже увесь світ років 200-300 тому. плата за те, що у сша понавозили з африки людей і зробили з них рабів
європі було зручно грабувати
штатам було зручно мати безкоштовну робочу силу
так яке відношення?
отета вся потреблядская двіжуха (і з алі також доречі) так само дасть про себе знати
отеті всі бутилочки, пакетики, кульочки. всі отеті срані велодеталі, шо стали чомусь жити менше
не думаю, що за наше життя ми побачимо, до чого приведе отето усе потребленіе, але шота буде. і не думаю, що воно порадує нащадків
веловиробники часто кажуть, шо ми бляха зелені, тіпа вел не забрюднює і ми намагаемось робити усе так шоб воно перероблялось
але на пінку, в треді про те, що покупка карбоколес – це тіпа зелена двіжуха, добре пояснили, шо уся ця маркетована сволота підміняє поняття
концепція RRR (ви знаете цей значок з стрілками, шо роблять трикутник) має три параметри, але у них є градація по важливості
reduce, reuse, recycle
зліва направо – важливість впливу на покращення
в першу цергу зелена концепція – це зменшення потребленія
замість того, шоб купувати гальма шимана раз на рік краще купити хопи на 10 років
замість того, шоб купувати ланцюги 1110 (1000-1500км), каруще купувать хх1 (6000-7000км)
замість гівноруля тіпа фанн (гнется від лайтових падінь) краще купити карбон, що прослужить все ваше життя
замість того, шоб купувать одноразове гівно краще купувать те, що пропрацює 20 років
як переклюки алівіо з треда. ну якимось чином вийшло їх такими зробити. що сталося?
чому sram nx за 50 баксів – гівно люфтяще? 12 шв шиманівські слх та хт не пішли далеко
цікаво, це реально проблема знову зробити переклюк так, щоб він новим не люфтив?
і ладно з покупками. ну реально це возня шось шукати тіпа надійне, за це ти чимось платиш (гроші, функціонал, і тд)
але бляха топити за це? казати, що ця одноразова хуйня – це ок?
це – не ок. це засирання планети і показ усім, шо тіпа так норм, робіть далі
була в мене рама кадейл стара. хендмейд ін юса. чого вона прослугувала 4 роки і не посипалась? їй нормально прилітало, двічі вона бачила мтб трофі наприклад
потім були три нові рами. алю, шо погнулась, і дві карбо
шо краще (і для планети, і для користувача) – виготовити одну збс алю раму, чи виготовити одну хуйову алю раму і дві хуйові карборами?
зручно казати і кожен рік міняти залізо. просто тому, що отримаеш щось модне
але за це удобство прийде рахунок. тіки папізже, і, схоже що, не нам
процитую класика
нахуй так жіть, котані?