ali8395

отаку суму за 5 років було передано алішці

це – десь вдвічі більше, ніж витрачено в Україні в локальних магазах за усе моє веложиття, починаючи від покупки першого байку у 2007 (??) році за 300$, і закінчуючи алю підвісом кадейл за декілька K$

за останні роки куплений був аж один шолом за 100$, ще планую купити сідуху, бо локально є в наявності потрібні розміри і ціна +- як там

як так вийшло?

шо мене зупиняє від заносу грошей у локальні магази?

ціни. якщо шимана коштує у нас х2, то вибачте, з байк-компонентса (та і з аліхи) вона прекрасно доїзжає

власники. інколи просто не треба нічого нікому писати. тобто, сидиш мовчки – і ти красафчег. но – ніт. у деякі магази не хочу нести гроші саме через це

сервіс. він усюди однаковий. і тут, і там. алі також лажає, але ти без проблем можеш відстояти свої права, і тобі пофіг на продавця. в локальному магазі можуть працювати знайомі, і от ти або серешся з ними і відстоюеш права, або ні (два поста про це – раз і два)

жаба. знаючи, шо в середньому амбасадор отримує байк за -50%, якось не підійметься рука  купувати по ррц. а просити знижки я не хочу (не прошу вже пару років, і не планую у майбутньому).

жаба – це єдиний, по суті, жлобський аргумент.

щодо того, що треба купувати локально, бо магази підтримують змагання – це чуш.

схема підтримки від брендів для звичайних (не афільованих) організаторів виглядає так, шо зазвичай плюшки йдуть учасникам. брендовані палатки, подарунки, туалети – це плюс для учасника, а не для орга

спробуйте отримати підтримку рівня Ghost на Кантрійному Тандемі

чи спробуйте зібрати 200+ душ на грунтовому івенті, шоб вами зацікавилась Висота

такое

а от якби усі почали більшість стафу купувати у німців\на алішці, а на зекономлений бабос оплачували підвищені стартові внески для звичайних оргів на звичайні івенти (як були GodniGonky),то на ці гроші і учасники отримали б те саме (брендовані палатки, подарунки, туалети в перерахунку на гроші – це невелика сума), так і організатори мали би профіт і мотивацію робити шось далі.

ви би отримали більшу кількість вмотивованих оргів і більш якісні івенти

а так виходить, шо у нас якась країна жлобів. з дикими націнками, мутними магазинами, непрацюючим сервісом, низькими зарплатами і піженими топовими карбоновими байками

ваш жлоб Саша, шо планує з наступних 8000$ витратити в локальних магазах не більше 250$

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.