2020f1

вчора у гран-прі бахрейна на першому колі болід хаас з Грожаном влетів у стіну, відос під катом

з вичитаного на редіте

у 2020 році ввели новий костюм, що має тримати вогонь 20 секунд, тоді як перчі мали старі спеки і мали тримати 10 секунд. у Грожана опіки рук і ніг, в цілому все добре. лінк на пост

не можу знайти лінк, де писали що горіло всього декілька кілограм пального, тоді як усього на старті у авто завантажують до 105 кг палива (125-140 літрів)

авто медиків було позаду тому, що це процедура старту (наприклад, на 2 колі авто виїзджало би з іншого місця, тоді як на першому колі воно якись час їду за пелотоном)

хало врятувало від удару в шолом. втратити свідомість у такому місці – це жопа

удар був на швидкості 220 км\год. пишуть, що прискорення було 55g. лінк на редіт

пілоти спеціально тренуються, шоб швидко вилазити з авто. з вичитанного оріентир – до 10 секунд. за цей час треба зняти кермо, зняти закриваючий прикол, відстібнутись і вилізти

раніше була думка, що у хало є істотний мінус в тому, що воно заважає вилазити з авто. зараз на редіте є отака графіка

внутрішня частина повороту – місце, в яке дуже малоймовірно шо хтось влетись. огорожа – повний провал, вона має деформуватись і гасити удар, а не розлізатись та розривати болід

У образна конструкція – то є хало. захист голови пілота. схоже, що сьогодні воно відіграло істотну роль у тому, що Роман живий

в сезоні 2020 залишилось 2 гінки. наступну Грожан пропустить. у 2021 сезоні у Грожана наразі немає контракту на виступ у ф1

я давно не бачив палаючого авто ф1. дуже моторошна штука, навіть коли ти дивишся на це з єкрану монітора

тим паче знаючи, чим це закінчилося би 47 років тому

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.