У КАРЛОВ ВАРІ, У КАРПОВ – КАРЛІ???

Карпова

Не знаю, чи трасу назвали у честь карпів, навряд, але у минулу суботу в Карповій на одного жирного карпа стало більше 🙂

Їхати чи ніт я думав тиждень, чи два. Треба рости духовно, іначе пізда (цитата не точна). Змагання – мотиватор номер один шоб не запливати жиром. Але обіцяють дощ. Зливу, чи шо там

Чомусь мене підкупив оцей пост, реально змістив баланс сил. Я знаю навіть чому, напишу в кінці

Також у чатику Оксана пише шо грязевіе гінки запам*ятовуються найкраще (цитата не точна)

Ну, буде дощ, і ок. Домовляюсь їхати з Бантом. І добре, бо Бабасіті українські дороги в дощ подобаються НЕ ОЧЕНЬ

Старт о 11, приїхати і звалити треба день в день

Прокинутись потрібно в 4-30. в 4-00 на вулиці починає волати їбане музло. Якесь уйобисько на убері поруч з 3 бомжихами, шо розпалала мікрокастрік, слухає хуету. У уйобиська день народження, і тіпа ну а шо. Жалкую, шо сказати шось тіпа ебать мне тебя жалко, др среди бомжей в 2 метрах от мусорки я не додумався одразу

Але виспався, це ок. Весь день в голові ця ебана пісенька, ті мой гірой, ночніх магістралей, в жопу влетела пачка містралей

Джоечка відвозить на точку зборки. Дощу нема. Темно

Пакуємось у Бантомобіль, рушаймо

Погода

По дорозі бачили то (майже) сонечко, то дощ

Дощу не було. Ваще. Лило по дорозі трошки, потім ясно, потім рясно, потім хмарки. А на трасі – сухо!

Підготовка

У мене є враження, шо я розкатуюсь з нуля третій раз за сезон. Чи четвертий. Заманав зиму, важко, потім адська спека, шо їздити просто неможливо (година на вулиці і вафлі), потім кліщ, потім ще щось. Глянув у Байкпортал – один заасайнений старт за сезон. Ну, таке вже бувало.

У 2008-у. І у 1970-у 🙂

Змагання (ну, це так для інших було)

Перед стартом Вова (місцевий чел) показав пару місць, де тіпа стрьомно. Ну, тут скачусь, тут об*їду, і тут об*їду. Встигнути глянути коло – без варіантів, все по завету Кіріла. Та і добре шо не встигли, бо прикатувати тут (такому раклу) як я то справа на тиждень, а з + одним колом просто заїбусь більше

Старт затримали. В таку погоду – хуйова мода. Колінка перемазані нікофлексом і печуть, ну йо!

І от – поїхали. Всі ввалили, а я їду останнім. Траса по профілю – на пів шишки ХСО, а ХСО останній раз я їздив, здається, ніколи

На пів шишки тому, що якщо жирний карп може виїхати усі підйоми на 38-46, то це ХСО, але не ХСО

Їду останнім. Їду і їду, їду і їду

Повереду чел на підвісі, гравіті шмот. О, ща гляну шо і як їхати. Єм, не, так не піде, треба обганяти (випереджати?)

От, вже обігнав другого, от третього, і все

Згодом мене почали обганяти дівчата. Саме сочне було від Наді, коли вона вийшла вперед і пульнула дропчик біля старта, а я…

А я он, на задньому фоні їду на пуссі лайн ))

Колись, на нормальному київському ЛКУ, вона казала мені шо не стрибає. Одна черепашка … )))

Техніка

Тут починається череда відмазок. Однак якщо прибрати відмазки, то звіт буде тіпа розбудив уйобок музлом (також відмазка), приїхали на старт, сухо (відмазка), проїхав не впав (відмазка, бо не ризикував), доїхав додому (відмазка, бо Бант не ризикував), поїв (відмазка, інакше б схуд, чи помер)

Траса

Траса це тупо жесть. В першу чергу тому, шо ти їдеш І ТИ ВАЩЕ НЕ ВІДБИВАЕШ ДЕ ТИ. Яка це частина кола, яке це коло. Чому Карпова? Чому не Карлова? Чому так багато повертів?

Якщо серйозно, то траса тупо класна. Є усе, і контри, і від*емні нахили, і контри з калюжами, і КУПА повертів, і рулілово, і прогончики, дропи кікери, з*їзджалки. Ну, от хіба що рок гарденів нема. І карпів. Ну, хоч Карли є =)

Шоб їхати все добре і сходу треба мати трошки скілу і розкатаність. Або прикатувати. В моєму випадку ані то, ані сьо

Перші 2 кола матрасив, придивлявся шо і де. Потрошку запам*ятовує що і як

Звіт не вийде зробити структурованим по главах, бо все перемішано, тому зара от опишу сетап по вельчику

2 фляги, 0.7 з мальтою і глюкозою (+запасна на старті), та 0.6 з ізотоніком. Примотаний крюк, замочок, насіс, мультитул і ремка для безкамерок. Інструмент можна було не брати, бо якщо ти тут шось поріжеш-поламаеш, то треба у казіно йти, а не ляс ремонтувати

Гріпси ЕСІ шота пром*ялись якось швидко, тому перевертав їх ввечері перед стартом. Ризик!

Вилка з сагом 25-28%. не пробивалась в 0, але мабуть трошки би підкачав
Тіралоджик на -5 кліків (тіки шось не клікає, тому приблизно)

Покри рокетрон та тандер (кек), тиск 1.8 зад, 1.4 перед

Кітайротори (це не важливо), органічні колодки (це важливо)

По вилці поки склав думку, шо хотілось би спробувати звичайний локаут. Підйоми довгі, увімкнути лок встигаєш без проблем, тоді як вниз хотілось відкривати вилку. Ну, тобто це не проблема, і сетап вилки був ок (навіть з завеликим сагом вона не пробилась на 100), але от цікаво і все тут

Зазвичай у покри я качаю 1.5 і 2 атм, але готуючись як мінімум до слизьких умов (а як максимум – до дощу) здув трошки вниз. Покри, якщо чесно, вогонь. Швальбу ставив так тіпа мєєє, гівно, ну але по 20 евро на роспродажу візьму, а вони нічо так

Гальма також ок, але в комбінації з тандером вийшла отака історія

Маю теорію, шо через недостатню initiate потужність у гальм (хз як сказати, коли тіки починаеш гальмувати), помножену на недостатній зацеп тандера, на гальмуванні перед усілякими повертами і контрами схема була така:

Треба пригальмувати трошки, чіпаю задне гальмо – уповільнює херово, треба і переднім, і от ти в поверті гальмуєш середньо двома гальмами, замість того, шоб завчасно пригальмувати заднім

Хто б міг подумати, шо тандера не буде вистачати саме тоді, коли треба трошки скинути швидкість. В усі інші моменти (навіть при сильному гальмуванні) все було ок, а от спід контрол тойво, пороблено

Думаю, проблему виправить перехід на металеві колодки. Або ні

Ну, от і по гінці усі перші кола я мало де міг нормально вписатись. І нерозкатаний, і їду всрато, і не пам*ятаю коли куди, і ще гальмо не таке різке як хотілось би

Фото добре передає чого я так херово повертаю. А ви спробуйте таким хватом хоча б кермо рівно тримати, ага

ще приколів додає конфігурація траси, бо реально було 10005000 місць, де після хитрого поверту на зовнішньому радіусі росте дерево. Велике. Одразу. І ти такий бєє, мєє. Звісно, було пару місць з широким викатом, і там вже було простіше, ну перебрав, ну виїхав за межі траси, ну ок

Чогось згадався елемент на трасі на даріках, шо ми назвали шлюхоприйомник. Тіпа хоба, от для тебе місце, лягай

Ще проблем додавало те, шо ці кляті покри не носило. Тобто, ти їдеш дуже повільно – не знесло, трошки швидше – не знесло. Цікаво, а коли знесе? Можна гуглити?

Ну, кароч, лікуватись то весело, але мабуть не у Рівно…

Церкви біля траси є (аж дві), а от лікарні?

Окрему проблему створювала зайва вага. На трасі, де на спусках є 100500 повертів, це реально проблема. Може, і нема проблеми в гальмах і колодках. Може, я просто жирний (це факт), і замість заміни колодок варто скинути 10 кг

Але можна і колодки поміняти, бо -150 грн це десь в 20000 простіше, аніж -10кг…

Сама з*їзджалка, про яку я чув з Києва, виявилась такою, шо ліворуч є пологий з*їзд. Відгальмувався, скотився

Двічі стрибнув отой мікростіл, там де купа кочек. Друга спроба була остання тому, шо я максимально заракував і приземлився з питанням “а як ти взагалі вижив?”. ІМХО – такі елементи мені треба знати як їхати,  отяк з з*їзджалкою, де підкотився на гальмах, і стабільно скатив. А коли воно хз як і шо треба робити, то ув втомленому стані можна йобнутись

А йобатись я не хотів, я і так йобнутий, дякую!

От цю штуку також об*їзджав, хоча на вигляд лайт

Мабуть, вилку варто було трошки підкачати, бо шось вона виглядає на 5 см 🙂

А от з цим техелементом я впорався, хвала йогам!

По техніці окремо хочу розповісти про змійку перед фінішем. Серія з компактних контрів, які я їхав так, що мені тупо було соромно за себе

Передне колесо боком, вперся в нього, при цьому гальмуєш, очі шукають гриби, а не траєкторії. Боже, це така жесть!

На 4 колі почало трошки перти, я сжер організаторський гель, і поїхав когось наздоганяти, бо робобаба повідомила про 40 сек відриву

Два кола їхав швидко, на 4 відіграв одну позицію, думаю ну шо там далі. А далі там 6 хвилин до наступного, і я такий МЄЄЄЄ

До окуляр прилипає туман. Отой самий лютий торч виїхав і ніхуя не видно. Але до спусків усе продувалось

Судом нема, втоми нема, їду і їду. Пробую прокачувати контри нормально. Виходить краще, але зовсім трошки

Щодо порад по техніці дякую тіпу, шо впав при переїзді стартової. Ага, повертати треба викотившись на листя. Дякую!

Намагався наздогнати дівчат, але без варіантів. Ну, нічого страшного, колись мене Нуна постійно обганяла на ХСО гоночках, і нічо, вижив

Останнє коло чесно заманав. Ну, трошки. Дуже не хотілось на останне-останне коло. Яке воно – я хз, наче не п*яте, ну і не восьме

Бант округлив, тому мав пояснювати йому чого мене варто повернути у Київ

Ну, а якщо чесно, то гінка мені дуже сподобалась.

Половина задоволення – це коли у тебе не глючить лясик і нічо зламалось. Ляс не глючив, все працювало як треба

Важливо також не нахапатись вафлів. Тут також все ок, навіть судом не було, що для моєї форми та на такій трасі – цікавий результат

Спину також не попердолило, хоча хардтейл мав з цим допомогти, але ніт

Після фінішу мав ЄДИНИЙ неприємний момент. Пішов перевдягатись в кущі, хоба хоба – і шось бля все заляпане чимось липким… а це гель, який я зберіг у джерсі і не зжер на гінці (бо було і так ок), але розчавив після фінішу

Реально засмутився, і справа не в тому, шо він коштує 70 грн, гроші пох (я оплатив повний стартовий у 450 грн, хоча міг у когось з неприїхавших виклянчити регу), а в тому, шо якось я його зберіг, і так тупо поламав…

Не люблю купувати харчпіт в Украіні. Знижок у мене немає, а купувати нутренд\нутрішкшн\хай5\сіс за повну ціну знаючи, шо усі купують з знижками -40-50% давить жаба

На фініші їжа – просто бімба! Грибна юшка, і набір що на фото. Звісно, ще були банани, печиво, ще щось, але їх шось не хотілось

Резюме

На наступний рік дуже хочу приїхати знов, але так, шоб був 1-2 дня спокійно потупити трасу. Уж дуже вона цікава

Траса – топ. Адської дічі нема, але дуже швидко вам вкаже на ваші слабкі місця

Мене обігнало більше жінок, ніж обігнав я 🙂

Івент на 2022 рік вже створено на байкпорталі.

Для мене івент чимось схожий на те, шо було колись у ГГ. Чи навіть так – якби я був оргом цієї гінки, я був би задоволений результатом (хоча 30 учасників це, звісно, мерзость)

За класні фоточки дякую фотографам (і самому собі, кек)

Заїзд записав годинником з Аліхи

Ну, і на останок хвилинка жартів

– Знаете, чому бус Єкстрім стайла зарився в ГВН і без трактора не вилазив?
– Ніт, чому?
– Бо поліз на грунти на фасттраках 🙂

One thought on “У КАРЛОВ ВАРІ, У КАРПОВ – КАРЛІ???

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.