фоток нема – тут такий собі інет. якщо дуже ймецця – го на рахів.ком – там дуже круті вотермарки вже другий рік поспіль!
номерки – то такий шовіністичний охуєн шо бля в мене нема слів. цікаво – скіки дівчат шарять шо то за персона у правому нижньому кутки і нащо вона там 🙂
ну шо – вороття нема. думаю шо за рік-два мене будуть ради бачити НІДЕ. Біла Церква, Одеса, Харків
тут буде звіт про найкращий марафон в Україні. тут буде зрада, ненависть, прорайдери, каменюки. тут не буде ватників та торчу в классичному для України розумінні
їзначальна всьо було гут – приїхав заздалегіть, прикатав хардкор. під час перегляду була одна думка – ЗЧМ?!?! однак після гарних сноведінь з атакуючими верблюдами-маріонетками (мед_кемел як ти це зробив?!?!?!) таки забуваєшь ту жесть і наче все ок
покришка спеш (fast trak 2.2 control) пішла у рюкзак – 6мм поріз шо був заклеїний почав розповзатись. покращую на упороту швальбу. в данний момент (24.08) той фаст трак знову стоїть на велі. на превеликий жаль :\
підготовка чотка – пиво, макарони, кетчуп, аспаркам, спокій, магнійБ6 – паззл складено чьотко и все ок
хочу топ10
мандражую
важко заснути
тупо
якщо дощ – то я по пиво
сонячно. добре. готовність 100прц. їжа – добре продумано. з собою фіники і гематоген, на кп банани. у флягу стимулятор + вода (чи навпаки х_Х), у кемел стимулятор, магнє та вода
внезапно шоб ізбавіццо от судом треба біля 1 usd – то реально C:\ПЕРЕМОГА ((с) Махно) на фоні того шо просить нутренд за 1 флакон магнеслайфу
старт. дуже холодно, однак я повівсь на більшість і вдягнув коротке. перегляд хардкору я катав в довгих термухах + короткій формі, в день гінки мало бути +20 проти +15 на прикатці і вітер замість ОГО якого вітру. гут – тим не менш маю с собою вітровку на всяк. доречі вітровка – то дефолт для катання по горам. обов`язково
по асфальту нас контролює джипаказуль (с), після – мав би глузд. однак всі так вжарили шо звєзда в шокє
расклад – прохолодно, на асфальті ти тіки трошки підкручуєшь – зігрітись ніяк. попереду 10+++ км підйом. хвилин 30 треба крутити помаленьку, для мене це – 160 уд\хв при макс 190 уд\хв. поки я втілюю чьотке план у життя мене обходять всї – про, баби, хомяки. думаю – ебать-тарахтеть ви упороті по холодній єбошить як в кантрі зі старту
першу гірку я заїхав чьотка – як розігрівся добавив. кучку народу з`їв. ті, шо конкуренти – трошки попереду. ну ок, ви в мене на обід 🙂
в голові грає radiohead з його where i end and you begin
тіки шо наспівую я трошки інакше – where YOU end and I begin 🙂
хотів сцяти – так ланцюг залетів між 12 зіркою і рамою. маю пісс стоп. неприємно – маю на спусках мінус 1 передачу. так спокійніше
знову на мене буркотять – типа чо за хуйня, чо ти хамиш так підрізати. перед тим, як шось там бурчати, дайте відповідь на запитаня. просте
чому я маю обійшовши тебе залишати вільною швидшу траекторію?
кароч – до третього кп ок. тіпа всьо по плану – я таки роздуплився шо в мене є фініки і життя засяяло шопіпець!
юзаю зрізки – ну а хуле. локаут на вилці працює 🙂
пульс ганяю між 165 і 175
попереду самє ті шо кого я можу (і маю) друюкнути перед бійкою с демонами. один-два-три-чотири – нірм
поки шо якось неясно чого я на ріняку звалююсь до 150 уд\хв. чи це має мене бентежити? хз – бо якось тупо – під`їзжаю я на підйомах, хоча байк в мене краще підходить для пологого вниз
ще одне кп – о, щя буде данхіл. де стрьомно я знаю. в данному випадку – ніде. хуярю
до цього спуска в голові ідея – срам має викупити пісеньку don`t stop me now у квінов і юзати її для реклами гальми avid
don`t stop me now – cause im having such a good time 🙂
першу частину, шо відкрита – обережно. бо я тьортий калач і реально викупаю, шо там можно тупо померти. в лісочку усє інакше – я бачу шо під колесами – можно вести себе нагліше
мінимі Закрора – схвачен і отхуячен. все під КОНТРОЛОМ
от тут для мене змагання і закінчилися. передня покришка в нуль, обід б`є по камінякам, зупиночка
тут я зроблю відступ. думаю не всім він сподобається, однак тепер я напевно не зможу купити (мені не продадуть :D) гуму від спеш
про покришки спеш мені давно казав Тоша. спеш – гавно, викинь нахуй. до цієї поїздки я до цих покріх ставився дуже добре, однак… так, я розумію – то діло випадку, однак думаю шо то були останні покришки від спеш шо я купив. тобто баксів 5-7 за штуку я віддам без питаннь, а от 50 – ні
с 10+ покришок спеш маю лише одну з якою не було проблем. їжаки кололися, кололися і заїбалися. спеш краще іншого шо я пробував лише в одному – durability. реально стираються вони дуже повільно. тіки от шансів померти своєю смертю в них нуль 🙂
сказати спеш – говно не можу лише тому, шо їх тапки то реально бімба
авід. напевно треба міняти і тут шось. авід круті гальма коли вони працюють. а от коли не працюють… мені треба то шо буде працювати і не їбсти мозок. хоуп?
хронологія без привязки до часу
прокол – ставлю камєру – не качаєцця – отримую камеру від чувака з Криму на карбоскальпелі (з ребою брейн!!!) – наче ок
дякую. вибач шо не повернув. шось придумаю
через пару км бачу файну таку грижу – мда. ще через пару км грижа стає ВААЩЕ – треба шось робити. маю лише швидколатки в кадейловському тулі – допомогає дошкандибати до кп шо перше за другим підйомом
вже двічи я накачував колесо з нуля маленьким насосом
по дорозі зустрічаю чувака (гг я знаю кто ти!) зі спущенною вилкою. каже – вона коштувала 1к баксів. колись. гг. а за скіки купив її ти ? 🙂
на кп вирізаю з пляшки активну заплатку – з нею я доїхав аж до перших км асфальтованого підйома з села
то була третья накачка. добре шо дорослим насосом
далі – про частину з села, тобто з моменту коли переднє колесо знов дало про себе знати
кп – пара км – спускає. треба підкачувати кожні 10 хвилин
спочатку я доходив до 170 уд\хв – тобто вжж, потім качаю. на середині я іздох морально і спробував шось полагодити – ітог закономірний. нічно не зроблено, час пройобано, пульсомент подряпано
на останньому кп, де тусила Бусінка, я залатав свою камеру і, трохи пожерши, поїхав далі
на асфалтовому підйомі була досить дебільна заруба – я та чувак з першим номером по хардкору. суть – хто знайде кращу зрізку. ітог – він знайшов best offer, я видерся у поле і мав повернутися з похлястанними кущами щачлом
була ще дівчина з байкцентру – з нею я теж типа рубився. був один прикольний момент – я поліз по стежці зрізати – а вона (не дословно – не пам`ятаю) “это так трасса идёт?”. я врубив режим ПРОРАЙДЕР – краткасть сестра таланта и молчание – золото
настрій був такий шо розмовляти ні з ким я не бажав
трошки о марафоні в цілому
частина, шо йде після пєшкодрала шо на другому підйомі – це бля essence of mtb. натуральна смакота – десь 30 км фанового і дуже красивого рельефу з лише одним пішкодралом
доречі мене знов спитали – чо ноги волохаті. відповів (і дублюю сюди) так
ноги голять якщо
- вам будуть робити массаж
- ви подряпаетесь і вас лікуватимуть
- ви баба
- ви підр (і ви мені не подобаєтесь!)
про баб – мав знайти мотивацію після втрати 40+ хвилин. о – жіночій залік! хлопці шо мені були по зубах десь далеко і недосяжно, а от спробувати по дівках заїхати першим – гарна ідея!
мене явно обійшла Коломієць та Віюк. також була форма байкцентр але я не впевнений
на отій классній ділянці я обходжу байкцентр. так – напевно третій
трохи піздніше бачу Віюк – треба вийти вперед до данхілу в село. зроблено. другий
потім село, кп. сили є, мотивація є
кп перед останнім підйомом – троленг 80 лвл. кричу за 30 метрів – СМАЗКА Є?? пауза, мужик шо сидить під шатром дочекавшись поки я з ним порівняюсь каже – Є! дякую. щиро 🙂
шо було на підйомі я вже описав. обходить Віюк, доганяє байкцентр. теоретично сил вистачить на третьє місце навіть з підкачками, однак в мене все впало
на останньому км я повільно чинивсь і об`їдавсь насолоджуючись компанією Сашки аж до поки на горизонті не з`явився экс-кадейл Гнуса. ЭНВЕ все стерпить, а от я – ні. треба хоча б четверту позицію зберегти
вниз нормально, була спроба накатити когось – однак фіг
ітог – ще один просранний марафон. стежки-пилипець-стежки – three in a row. тіки зі спорттуризмом мені більш-менш щастить
по залізу. на прикатці руки потерпали і мене гойдало – амморт працював на 90-95 проц, морда – на 60-70. налаштував так, шо і хвіст і морда працювали на 85-90 проц судячи с контрольної гумки на штоках – гут, влучно
відскок ставив за клік до того як вилка\амморт явно повільно вилазять. в моєму випадку – по три кліки від повільного
гальма ок, однак при однаковому положенні ручки передній хапав пізніше. то проблема для моску і не проблема для катання. колодки – перед органіка за 30 грн, зад – сінтеред за 80. вистачало з головою – бо коли авід працює – то працює він як треба. цікава річ – на холодну гальма не працюють взагалі. раніше я думав шо то актуально лише для металу – однак після зупинки для встановлення камери гальма працювали процентів на 30-40. прогрів – ок, фул павер
покришки. про спеш ви в курсі, а от шо ще здивувало. підстертий (ну от тепер – стертий) ральф на жопі йшов в занос пізніше, ніж новесенький капітан на морді. тиск був плюсмінус однаковий, під 2 атм. як так сталося – для мене загадка
галюни. шоб зловити приход як від доброї (злої!) речовини треба видратись на луг, сісти посеред банди овець з калакольчиками (дзвониками) і почати розглядати кенду small block. самі по собі ті два пункти плющать огого – то я сам перевірив. треба поєднати, бо вдруг то наркота майбутьного
кароч – марафон 5, організація 5. де ще можно отримати на 80 км дистанції 8 кп з купою народу, їжі, насосами-латками-камерами-олією для ланцюгів? саппорту на трассі було більше (!!!!) ніж участників
трасса цікава і різноманітна. ригалово є, але в одному місці і це можно перетерпіти. за половину дистанції ви набираете 2\3 висоти. останній підйом має людяний градієнт і навіть вкатавшись в кізяк його можно віїхати. спуски цікаві – нема тупого пройобу висоти
По резине у меня противоположное мнение: У меня стирается быстро, а прокалывается очень редко. И не режется.хотя все может быть. За сезон сзади уходит около 3х покр. Все профи юзают спеш фаст трек. По нужно не ловить до лысин и не держать на солнце. Плюс генетик доливать.
А по тормозам согласна хх просто ужасны
порез – дело случая, да
по износу – попробуй швальбу, их уйдёт условно шесть =)
у покрышки корторую я порезал был пробег до 200 км. стоимость соответственная
я буду ёё (даже их фаст трак и капитан) чинить а потом – хз. или еще что пробовать, или не катать
пс я надеюсь ты не знаешь, как это тупо имея ок форму слить марафон из-за лаж с резиной