огляд однієї з моїх вилок
вона не найкраща, не найсучасніша і не найдорожча. але – нестандартна
100 років тому я читав, шо хтось ставив у вилки fox повітряну камеру dual air. і думав – штааа, бля да як!?
трошки пізніше виявилось, шо навіть переставити штани з rock shox на fox не так і складно
на мій старий fox 2006 року, що був лише під єксцентрик, були встановлені штани від reba під 15мм вісь. виглядало отак
на той час (2012 рік) вже можна було купити новий fox з terralogic під вісь, але він коштував близько $1000, тоді як моя вилка обійшлась у шось тіпа $200 ($300?) вилка, $100 штани, $50 робота
вилку продав хз кому і хз коли. цікаво, як у неї зараз справи
в випадку з вилкою, про яку даний піст, на старті я мав топовий sid з brain, у якого brain помер (тут ще стаття з відосиками)
через проблеми, описані вище, і через те, шо brain працює гірше за terralogic, було вирішено шукати інший картридж
Ваааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааань111!!!!!!!!!!!!!!!
Ваній запропонував мені два демпфера, terralogic, і fit 4 (?) rlc. так, як на той момент вилка мала бути встановлена на звичайний підвіс, то обрав fit rlc
шасі у rock shox коротше за fox (222 проти 240мм?), і я хз як, але Ваній укоротив штангу, щось зробив з різьбою і таки встановив фоксовий демпфер у рш
10 років тому це було неможливим, ну на скільки може бути не можливим політ для мене на марс. така опція просто не розглядалась. а тут…
з налаштувань – відскок (знизу), сила локаута (чорна крутилка зверху), увімкнення локауту (синя крутілка з ричажком) і низько швидкісна компресія (блакитне пласке кільце)
відскок налаштував раз і забув (по відчуттях він пов*язаний з низько швидкісною компресією: потрібна тупіша робота – закрутив компресію – відскок став повільнішим також)
силу локауту викручена на максимум і я її не чіпаю (хоча теоретично можна під певні умови його відкручувати, але якось руки не дійшли перевірити діапазон)
локаут інколи вмикаю на офп на мтб та у якісь гірки, коли на це є час. на підвісі без манетки на кермо було ок, бо така концепція, а на хардтейлі такооое..
низько швидкісна компресія – отут вже цікавіше. на підвісі було ок, допоки задній аморт мав аналогічне налаштування. під рівняк і кк можна зробити повільніше (шось таке, шоб і буцало не сильно, і не особливо не розгойдувалось), під їзду вниз все відкриваєш і котишся
маю враження, що крутилка низько швидкісної компресії живе своїм життям (або, бараболька її перемикала), тому викрутив її на 5\8 і заклеїв. шоб не бісила
в цілому, демпфер є аутдейтед. ну, так вважається, я хз
ще з 26 байка я зрозумів, що карбонова CSU (Crown/Steerer/Uppertube) відчутно більш жорстка, за алюмінієву. її не поведе і на гальмування не так підвертає ліву ногу.
з мінусів – стер ногу і привіт, смітник. тобто, ноги переклеїти звісно можна, але вилка буде лише під лайтову докатку, але то дорого, дорого, дорого і дорого 🙂 однак, після переклейки можна навалювати як раніше
наліпка з часів, коли можна було їздити у Крим
єх, кльова траса була!
повітряна пружина – dual air. я її ненавидів рівно до моменту, як почитав-покатав на solo air
ну, тобто для маючи $1000 на вилку я скоріше буду шукати на їбеях nos (new old stock) вилку з dual air. або куплю фоксу
щоб зафіксувати піпку для регулювання відскоку, треба було пенетрувати штаніну. один раз. або два рази. ну, як вийде
для регулювання потрібна викрутка
дропаути у вилки є під ексцентрик. десь на цьому місці можна казати ебать гівно, викидати вилку і закривати статтю, але ніт!
чого це ?
це – стандартна втулка під ексцентрик з стандартним ковпачком
а це – штука, яка в оригіналі (у спеша?) називалась torque cap
її фішка в більшій площі прилягання втулки до ноги вилки. це рішення було актуально у часи, коли вісі ще не ввійшли у моду
так виглядає дропаут з слідами від стандартного ковпачка
а тут наочно видно, на скільки більша площа у кастомних ковпаків у моєї втулки
доповнює цю картину так званий thru bolt. це – товста вісь, яка свого часу вирішувала більшість проблем, що були створені ексцентриками
вісь важка і дорога (бо – dt swiss!)
отак виглядає труболт у дропаутах. діаметр труболта – 9мм
на цю вилку я перейшов після лефті, і не можу сказати, шо був хоч якийсь дискомфорт. ніт, все нормально, але ж хто повірить, що вилка на ексцентрику може бути нірм? походу, ніхто
фішка вилки – вага. 1417 грам за голу вилку – це досить непогано. особливо знаючи її ціну
з демпфером брейн вилка важила на ~70 грамів більше