“огляд” покрих pirelli scorpion rc xc

робити нема що, то от короткий огляд гуми для крос кантрі)))))))))))

трохи більше року тому (05.2023) було куплено 2 покрихи SCORPION XC RC 2.4 у версіях LITE та ProWALL

місяць тому (05.2024) докуплена ще одна покриха SCORPION XC RC 2.4 у версії LITE

ітого

гарна гонча гума, як у купи профіків

кк гума у пірелі має одну версію протектора, 2 версії боковин: лайток та версія з захистом боковин, та декілька варіантів кольорів написів на боковинах

на сайті пірелі ширина міряється у мм, шо прям норм

заявлена вага:

в моєму випадку покрихи важили отак

ProWALL куплений у 2023:

Lite куплений у 2023:

Lite куплений у 2024:

в цілому реальна вага +- відповідає заявленій

встановлення безкамерно давно вже перестало бути якимось окремим фактором. вся гума, шо є у мене, спокійно ставиться бескамерно напільним насосом. такого, як було 15 років тому, коли шоб поставити бескамерно покру треба було 4 людини (одна з яких слідкує за рівнем алкоголю в крові) вже нема

покри бескамерно стоять рівно. ну тіпа 25 сотки туда-сюда, то ясно шо буде, але мені норм

а от по ширині покр з 2023 року є питання. у мене ободія мають внутрішню 25мм, і от я отримав отаке

рекламна інгенрація – ширина покр мірялась приколом з аліхи, який вже 5+ років працює і шось собі міряє)

тіки встановлений Lite, куплений у 2023:

тіки встановлений ProWALL, куплений у 2023:

з часом покрихи ростягнулись десь на +1мм, але зі старту це прям отакое. так, 25мм це не самий широкий ободій, (25мм це новий 19мм), і я не очікував прям 60мм по балону, але хотілось би мати хоча б 58мм

цікаве питання – а як їздять профіки, у яких гума живе мабуть якісь години, тіпа гінку проїхав і на олх, бо у мене на ростягування пішов, мабуть, місяць. шкода, шо не можу знайти фотопруфів (((

покра 2024 року зі старту має трошки кращу розтягненість на тому самому 25мм ободії, але вона встановлена з кашкором, то може він тут трошки росправіл єй плечі:

Lite куплений у 2023, що була 56.63, а за рік стала 57.88:

останнє з об*ективного – зносостійкість. за приблизно 3000км, з яких асфальт і шось трверде це не менше чверті, задня покра стерлась от до такого стану:

мені взагалі здалось, шо піреллі стирається швидше за червоний тандербьорт о_О

для фанатів покатать лисого норм, але прям для серйозної їзди вже хз

також задня покра якось не дуже симетрично почала стиратись, але з часом проблема, як ви бачите по фото вище, зникла)))

а тепер те, на шо в цьому огляді можна не звертати увагу, а саме на те, як гума суб*єктивно їде

вона дуже тиха. на асфальті, по плитці прям топ. я не можу порівняти з всякими сліками з шосе, але можу порівняти з іншою гумою на мтб (наприклад, з іконом). так от – ікон ГУДЄ, а скорпіони прям тихесенько собі шось шелестять

по сухому укатаному грунту ясно шо все норм. по піску – якщо не крутити кермом, то їде і гребе добре. в умовах пущі-пдн-труханчика все в повертах вона тримає

по сипусі гребе краще, ніж очікуєш від такого протектора. якщо їхати прямо, і не віляти, то зачеп прям дуже норм

по дощу, чи по горах, чи по коріннях не їздив, того нема шо сказати, але шось у мене є відчуття, шо і ви зараз не те шоб багато по такому катаєте)))

гуму не проколював і не різав, але то через досить стерильні умови використання

кароче

гарна нарядна гума, як у топ гонках по телеку, шо для простих грунтів прям дуже ок, і не дуже ок для тих, у кого багато асфальту

трохи дорогувата: пірелі коштує десь 50 євро, тоді як вистачає не гірших варіків по +- 30 євро

всі 3 шт купував у німців. те, шо німці напряму не шипають – це, звісно, мінус, але при цьому є і певні плюси))))

на фото нижче нова задня покра і стара передня:

ну і фото в естественной среде:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.