от за шо я люблю ф1 – так за такий двіж
мерс викатив прикол, шо за рахунов сування керма вперед-назад регулює toe (яебу як на укр, схождение?)
суть – коли передні колеса дивлятся у різні сторони, авто краще повертає, але за рахунок додаткового тертя їде повільніше по прямих
цей ДАС дозволяє міняти toe. на прямих колеса паралельні для швидкості, у поворотах колеса розводятся шоб краще повертати. ще можна систему юзати для прогріву покришок (тіпа розвеи колеса, отримали тертя і підняття температури)
чи система легальна? наче так
10.2.1 With the steering wheel fixed, the position of each wheel centre and the orientation of its rotation axis must be completely and uniquely defined by a function of its principally vertical suspension travel, save only for the effects of reasonable compliance which does not intentionally provide further degrees of freedom – тут не дуже зрозумів, але наче steering wheel рухается – значить ок
10.2.2 Any powered device which is capable of altering the configuration or affecting the performance of any part of any suspension system is forbidden. – це не окрема система, а рульове керування
10.2.3 No adjustment may be made to any suspension system while the car is in motion. у правилах розрізняють підвіску і рульове керування. ця система – вплив на рульове керування
інфо – тред з реддіта
пс чи знаете ви що таке аккерман стіірінг? якщо ні – то ви не можете вважати себе автодротом!