швидкий огляд валютного дропера Eightpins NGS2

Німецький дропер за 550 евро – це ж прям топ?

Так, як я його вчора продав за 4000грн (87 евро) знову в продажу)))))))), то напишу короткий огляд)

дропер йде разом з рамою ghost lector sf, і купити раму без нього новою не є можливим

трошки теорії по типах дроперів

є три складові – що тримає висоту, що підіймає дропер, чим керуеться, тип демпфера-пружини

що тримає висоту:
– гідравліка, тобто якесь масло (це більшість дроперів тіпа реверба, байк йока, та і таке інше)
– механіка, тобто фізично шось в шось вщолкуеться

що підіймає дропер:
– повітряна пружина (більшість дроперів, від дешмана до топа)
– механічна пружина (наприклад, як у тмарс))

чим керуеться:
– конституцією України
– ричажок на самому дропері (діти це не застали, хехе)
– манетка з тросіком (більшість дроперів)
– гідравлічна манетка (був рокшок, наркомани)
– безпровідне керування (ахс, новий фокс (не купуйте його!)))

тип демпфера-пружини:
– той шо можна нормально розібрати і зібрати (більшість дроперів, окрім дешмана)
– закритий картрідж як в офісних стільцях (більшість дешманських дроперів і офісних стільців)))

так от, оцей топ оф зе лайт ейтпінс це:
– висоту тримає механіка (лайк, бо це надійність)
– підіймає дропер повітряна пружина (це ок, хоча у вас особливо і не питають)
– керуеться дропер постановою 1488 та манеткою з тросіком (зайвий трос і інколи дрочня з проводкою, а так це безпроблемна штука)
– демпфер-прежина розбираються, обслуговуються, збираються (це ок)

тепер самий сік цього дропера – це його ттх

хід обмежуеться розміром рами і висотою сідухи. у мене це було десь 280мм. це в той час, коли інші виробники такі МИ НАРЕШТІ ЗРОБИЛИ 200мм!

діаметр ноги – 33мм! це має дуже сильно впливати на жоскість і довговічність дропера. в теорії)) ну, і наприклад у байк йока мах, що йде під рами з 34.9, діаметр ноги 28мм

доречі, а ви в курсі, шо деякі виробники роблять дропер під 30.9, а для рам 31.6 просто роблять товщу штаніну, а не ногу?

механічне тримання висоти гаратнує шо дропер не буде у вас просідати, якщо у масло попаде повітря. кароче, це прям класна штука!

дропер ейтпінс можна встановити тіки на деякі рами, у яких є упор біля каретки

в раму вставляеться башинг, по якому їздить нога. саме це і дозволяє використовувати ногу діаметром 33мм

ну, і звісно ці дропери виглядають просто бомбічно! по зовнішньому вигляду важко сказати, чи є на вельчику дропер, чи нема

що по вазі – спитає людина, шо застрагла у 2010 році. та прошу, все зважено, окрім манетки

тобто, дропер з ходом до 300мм важить до 600 грам. нічо так 🙂

дропер має досить суровий сітбек, досить незручний замок (верхня, ребріста крутілка підтягує передні болт) і досить зручне керування висотою (нижня пласка крутилка з отворами)

ну, а тепер по єксплуатації

нажаль, нога анодована по технології ЖИДКІЙ АНОД. за 500 км їзди з*явилась досить очевидна деколоризація

за 2000км це виглядало вже отак )

окрім ЖІДКАВА АНОДА тут допомогає такий собі захист від бруду зверху, і відсутність захисту від бруду з середини. тобто, перевернув вел, помив його – всьо, вода з брудом влізла до башинка

башинг був недоклеїним, тут на фото трошки видно)

ну, і окрім іншого башинги досить швидко вбиваються через поганий захист від бруду

заправляти дропер треба якимось своїм хитрим маслом. як на мене, то скоріше потрібно знімати цю башку, чистити її і заливати масло з середини

ну і замість резинки я встановив 3 кільця шоб трошки прибрати люфт

звернення до ейтпінсів тіпа втф за 500 км побіліла нога – ну, ти мабуть проїбав заправити башку маслом, ну і як хочеш – шипни його нам, ми глянемо

запчастини до дропера є, туту все ок. однак, ціни вам навряд сподобаються)))

в цілому, з усім цим я міг би їздити, якби у дропера не з*явився якийсь чи то хруст, чи то скрип. цю боротьбу я програв, дропер замінив на байкйок, і лише потім зрозумів, шо окрім всього іншого у мене ще і китайська сідуха рипіла))))

кароче:
– по ттх дропер ахуенний
– виглядає дропер ахуенна
– працює дропер ахуенна
– люфти є, але вони помірні
– чистити дропер легко. це добре, бо засираеться він так само легко 🙂
– з довговічністю башинга і ноги шось у нього не склалось 🙁

шкода, шо не продав його новим дорожче, але як там, проебалі всьо лавє, та заработаем ісчо (с)

пс якщо що, новий хардтейл лектор вже йде під підсіділи 31.6, тому такий дропер туди вже не ставлять

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.