касети 11-36 вистачить усім!

но, ніт

трошки про мотиви і перші результати апгрейду вельчіка Яни

UPDATE: працювать нормально не стало. замість 12шв переклюка XT встановив 12шв переклюк SLX. є думка, що проблема у косячній касеті, де бувають провтики з відстанню між зубами

задача – зменьшити кількість проводів на рулії

перехід на сінгл був обумовлений лише тим, що замість лівої манетки можна встановить збс манетку зтто з АліЄкспрес

манетку я протестував на своєму вельчику – огонь! собі на корча я встановив іншу модель, а перевірена пішла на Скольта

перехід на сінгл мав відповідати наступним умовам

використання стандартного барабана. це – єкономія на барабані, крім того чим менша зірка, тим нижче ККД
мати велику зірку не меншою від 50. у Яни мінімальний расклад на даблі був 24-42, і вона їм користувалась
працювати з 11 шв ланцюгами срам 1110
переклюк має бути не срам
переклюк має бути без гоатсе лінка
вся ця історія не має коштувати більше 200$

кароч, була замовлена комбінація з 11шв манетки шимано хт sl-m8000, 12шв переклюка шимано хт rd-m8100 та 11шв касети SUNRACE CSMX8 11-50 та зірок DECKAS

виробник касети значення не мав. тим паче, шо за 1+++ рік катачки навіть проста касета БОЛАНІ за 25 баксів відпрацювала без проблем (та досі приймає нові ланцюги)

касета SUNRACE важить 556 грам, тоді як БОЛАНІ (з брудом) важила 520 грам

шиману очканув купувать на алі. перевіряти на собі, чи навчились вони підробляти задні переклюки і манетки я бажання не мав. а от перевірити, чи можна замовлять шиману у німців так, щоб ще і мито не платити було цікаво 🙂

враження:

ЕБАТЬ 50 ЗІРКА СКОВОРОДА

у четвер ввечері я зняв усе старе, встановив нові приколи, почав налаштовувати перемикання

яким же було моїм здивування, коли перемикання не працювало от взагалі ніяк. на 11 та 50 перемикає, а між ними треш…

написав Місті (а він єксперт у цьому), кажу так і так, туда сюда. кароч ясно, треба спробувати зібрати з старим переклюком (12шв шимано слх 6120). він під дабл, і наче на тестах у Місти працював краще за хт.

а якщо не вийде, то в мене є 1 година до сну і вельчик, на який встановлено купу компонентів, шо не працюють разом 🙁

на щастя проблема була в моїй помилці – я підвів троса до переклюка не з того боку!

фух, запрацювало!

с першого разу налаштувалось ок, навіть на вулиці не потрібно було нічо доналаштовувать

дивний момент – довжини старого ланцюга, шо працював з даблом 36-24 х 11-42, не вистачило

переклюк працює збс. з включеною муфтою додаеться трохи супротиву на закиданні ланцюга на більшу зірку. це пох, бо скоріш за все муфта вмикатись не буде

чому? вона жере кпд, погіршує відчуття на ручці та вкорочує манетці життя. тим паче, шо дома є зайвий успок

а от манетка працює не дуже. є відчуття, шо там шось всередині не притерлось, і через це саме ссув маленького ричажка має відчутний супротив о_О

в мене бува певна кількість переклюків шимана, і усі вони працювали м*якіше

при модернізації трансміссії завдяки клею, стяжці та алю деталькам для кріплення тросів до рам був виправлен косяк на гальмах

через похилий вік у гальм ручки почали самовільно відходити від руля

тепер ручка не вивалюеться, бо упираеться в чорну деталь

норм? норм!

крапелька мастила покращила роботу манетки. для покращення відведення троса треба знайти та купити кутову металеву трубку

про захист рами написано трохи у огляді. стильно, дорого, охуенно!

мабуть, ви вже звернули увагу на гріпси та їх колір. так, це есі. скіки я не пробував різні алішні – їздіть можна, але ці – кращі. тим паче, коли мова йде про вельчик для Яни

з фіолетовим кольором підставу замутив азіат. для повноти набору (маю на ничці 30 зірку Гарбарук) ми замовили чотири фіолетові зірки – 32-34-36-38. як вийшло так, що саме та, яку я хотів поставити прийшла у чорному кольорі, я якраз у нього питаю 🙂

фотку з руліем нормально зробити не вийшло. тим паче, тут є що покращувать і тестувать

знімати в одне лице вийшло так собі. якщо крутануть шатуни сильніше, то ланцюг злетить з 50 зірки. при ізі катці – все ок

2 thoughts on “касети 11-36 вистачить усім!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.