тримать чи не тримать пальці на гальмівному гачку, коли катаеш?
деякі кажуть – палець завжди має бути готовий натиснути на гальма!
я же у більшості випадків тримаюсь тіки за гріпси
які мої аргументи?
відомо, шо на єфективність гальмування критично впливає посадка у момент гальмування
це отай во атакуюча позиція, пяточки вниз, давимо на каретку, ща й качнути можна вел шоб його ще сильніш притисло
що буде, якщо гальмувати тіки натискаючи на гальма (навіть сильно)?
вага йде на кермо, розвантажуется і блокуєтся задне колесо. ви гальмуете, але якось так
единий позитивний момент такого гальмування – тонкая чорная лінія от вашої покришки ))
шо сказать то хотів?
до єкстреного гальмування важливо бути готовим. важливо бути готовим різко привстати, піти трохи назад, натиснути га гальма та вдавити ногами каретку
чи буде краще, якщо пальці будуть на тормозній ручці? буде
чи допоможуть пальці на тормозній ручці якщо ти не готовий? де-юре – так, де-факто – ніт
тому я коли катаю я сам, я викупаю ситуацію. якщо навкруги спокійно, якщо я не на дорозі, якщо нема дічі, нема яких-ось приколів, шо обмежують оглядовість – то можна розслабити булки і спокійно собі катити
тобто по факту сферична порада тримати палець на гальмівній ручці – тупак
людина має вміти гальмувати
людина має вміти у атакуючу позицію
людина має вміти спостерігати за оточуючим простором і знати, де можуть бути сюрпризи
парадокс у тому, шо якщо людина шарить три пункти вище, то вона хуя класти буде на ваші поради 🙂