чи знаете ви, шо
єдина жінка, шо вигравала єтапи чемпіонату світу по ралі, у вищому класі, робила це на Audi
у 1982 році вона посіла 2 місце у загальному заліку
з цього приводу у чоловіків горіло, були цитаті тіпи “Audi настільки збс, шо на ній може виграти обізяна”, “я можу програти іншому пілоту, але не жінці”
є quattro з маленької і Quattro з великої літери
у тієї самої раллійної Audi Quattro було щонайменше 5 різних видів – Audi Quattro (1981), Audi Quattro A1, Audi Quattro A2, Audi Sport Quattro, Audi Sport Quattro S1
окрім купє у ралі брали участь седани тіпа Audi 80 Quattro (топ результат – 2 місце у вищому класі на ралі Швеції у 1983 році)
та сама раллійна Audi Quattro має рядний 5 циліндровий двигун, шо встановлено продольно перед передньою віссю
та сама ралійна Audi Quattro побудована на базі дорожнього авто, тобто має несучий кузов і розташування двигуна у передній частині
Audi Sport Quattro має укорочений на 32 см кузов задля покращення розподілення ваги
був створений та протестований прототип середньомоторної Audi Sport Quattro
усього було побудовано 224 Audi Sport Quattro (з них 164 – дорожні версії)
Audi Sport Quattro – одне з перших гоночних авто, на яку було встановлено кпп з двома зщепленнями PDK (Porsche Doppel Kopplung)
у якихось версіях Audi Sport Quattro зчеплення вижималось пальцем через кнопку на кулісі кпп
5 циліндровий турбодвигун від Audi має чи не найкращие звучання (інфа – ролики ютуб та комменти)
об*єм двигуна задавав мінімальну вагу авто, тому Audi з 2.1 (коеф 1.4, тобто класс – 2500-3000) мали нижчий ліміт у 1090 кг, тоді як Peugeot та Lancia з 1.8 (коеф 1.4, тобто клас – 2000-2500) мали мінімальний ліміт біля 900 кг
на Audi Quattro вигравали залік по пілотах у 1983 та 1984 роках, та командний залік у 1982 та 1984 роках
в часи, коли в ралі виступали на Audi Quattro, дистанції ралі були довшими (ралі Монте Карло 1983 рік – час переможця 7:58:57, 2020 рік – час переможця 3:10:57)